petak, 14. listopada 2011.

Bečki odrezak




.................................Da, znam i sasvim mi je jasno da ovo gotovo svaka domaćica ili kuharica s bar malo kuhlinarskog iskustva zna napraviti. Jasno mi je i da je ovo čista, reklo bi se, klasika, poznata širom svijeta, ali ja ipak nekako mislim da  ovako pripremljen vrhunski teleći odrezak ipak ima pravo biti objavljen na ovom blogu i među svim ovim  receptima. Svi ga volimo, posebno mlađi dio moje obitelji,  relativno brzo se priprema, i što najbitnije jako, jako je ukusan!




Potrebno :

4 tanka teleća odreska
malo soli, papar
1 jaje
2 žlice mlijeka
5 žlica oštrog brašna
5 žlica krušnih mrvica
3 žlice maslaca ili margarina
limun narezan na kriške




Postupak :


1 . Odreske kuhinjskim papirom posušite, batićem za meso lagano ih potucite, pa ih posolite i po želji popaprite. U dubljem tanjuru razmutite jaje, dodajte mlijeko i malo posolite. U druga dva tanjura stavite brašno i krušne mrvice. Odreske uvaljajte prvo u oštro brašno, zatim u jaje s mlijekom, pa u mrvice.
2 . Zagrijte maslac ili margarin na srednje jakoj vatri, odreske otresite od viška brašna i mrvica, te ih takve panirane pržite sa svake strane po pet do osam minuta, dok lijepo ne porumene. Nakon prženja, stavite ih na tanjur s kuhinjskim papirom, kako bi se ocijedio višak masnoće. Rasporedite ih na tanjure, ukrasite kriškama limuna i poslužite po želji uz zelenu salatu ili pečeni krumpir.


Broj komentara: 18:

  1. Nema te osobe koja može odoleti ovakvom ručku a ako se doda još pure krompir ili pomfrit e onda i da ne znaš ko ti stiže na večeru ne možeš omašiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije bez vraga klasika, jer klasikom postaje samo ono najbolje. I odlično da si stavila na blog, uvijek ima novih, mladih kuharica-početnica koje će se rado iskušati u pripremi Bečkog.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nado, što mi to radiš!!!!!! Obožavam pohano meso i najrađe bih jela samo onu koricu koja nastane pohanjem :D I onda svratim na tvoj blog i patim nad ovim prekrasnim fotkama.

    OdgovoriIzbriši
  4. naravno, ovako fina hrana zaslužuje biti svugdje :) Moji ga jako vole!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema veze sto ga svi prave - meni je pravo zadovoljstvo gledati u ove ukusne fotke! :) Mljac!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Naravno da je becka snicla,taj klasik,zasluzna da s eobjavi uvek;)) Narocito meni ej 'legla' jer ovde nema teletine!!!.Tako da .Zazubiceeeeee

    OdgovoriIzbriši
  7. Bečke šnicle su jedno od mojih omiljenih jela - kako za jelo, tako i za spremanje. Ove tvoje izgledaju čarobno - naročito slika preseka gde se jasno vidi kvalitet mesa od kojih su spremane. Svaka domaćica ume da napravi, ali nisu baš sve tako ukusne za jesti :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, klasika ali fina, mislim da bi retko ko mogao odoleti ovako lepo pripremljenom rucku... fotke su mljaccc!:)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Iako sam se totalno odvikla od teletine (u zadnje vrijeme mi je glavno svinjsko meso) obozavam becku sniclu, obozavam i onu Wiener Art od svinjetine. Jos se sjecam beckih snicli iz pivnice Medvedgrad u Zgu tanke kao flis papir, a vece od tanjura! Predivne!
    Sto se tice spremanja, meni je to pravo smaranje, paniranje mi je prava tlaka, trebaju ti tri posude za pocetak...

    OdgovoriIzbriši
  10. naravno da bečki zaslužuje svoje mjesto na blogu!! ja ga obožavam!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vjerujem u svakoj kući omiljen ,tako fino pripremljen.

    OdgovoriIzbriši
  12. Nije bez razlpga bečki odrezak postao klasika. Divno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  13. I te kako zaslužuje objavljivanje!

    Bila sam gost u jednoj gostioni u Austriji i ostla sam zapanjena: imaju dvije tave s vrućim uljem na vatri, peku šnicl po šnicl, prvo u jednu tavu par minuta, a onda ga izvade pa stave u drugu. Pitala sam zašto tako, rečeno mi je da se ulje brzo ohladi i da jedino tako uspiju potrefiti hrskavost i sočno meso. I dalje kod kuće radim samo u jednoj tavi!

    OdgovoriIzbriši
  14. super izgleda. meni nije baš napeto ništa panirano niti pohano. nisam ispekla bečku šniclu valjda već 4 godine, a i kad imam izbora nikad ju ne biram. ali priznajem da je definitino zaslužila mjesto među klasicim :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Primamljivo izgleda, obožavam ga!

    Poslala sam vam poruku i mail, ne znam jeste li ga dobili?

    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sećam se da sam u Beogradu rado jela sendvič sa bečkom, uksuno i fino a i svakako znaš šta jedeš. Klasik koji zaslužuje da bude tu gde jeste....

    OdgovoriIzbriši
  17. kada sam u Beču neću propustiti počastiti se Bečkom šniclom, a ne bih propustila niti ovu tvoju. Stari , dobri klasik koji si izvrsno pripremila. Super izgleda, baš super !

    OdgovoriIzbriši