utorak, 19. listopada 2010.

Njoki od sira sa špinatom




.................Jelo koje možete napraviti vrlo brzo. Ukusni, meki i zasitni njoki napravljeni su od mladog kravljeg sira i špinata. Gotove začinite umakom od maslaca i hrskavo preprženih listova kadulje, pospite svježe naribanim parmezanom ili grana padano sirom...Svega nekoliko jednostavnih sastojaka stapa se u prekrasan sklad okusa..Po receptu  iz najnovijeg časopisa Sale&Pepe...



Potrebno :

500 g svježeg špinata
500 g mladog kravljeg sira
80 g brašna
80 g naribanog parmezana ili grana padano sira
2 jaja
malo muškatnog oraščića
16 listova kadulje
40 g maslaca
sol



Postupak :

1 . Špinat očistite, listove operite pod mlazom vode. Opran i procijeđen ubacite u uzavrelu posoljenu vodu te kuhajte 3-4 minute dok listovi ne omekšaju. Rashladite pod hladnom vodom, procijedite i sitno nasjeckajte.
2 . Sir i nasjeckan špinat vilicom dobro izmješajte pa dodajte parmezan, jaja, malo muškatnog oraščića, malo soli i brašno. kada dobijete ujednačenu izmješanu smjesu napravite kuglice veličine oraha. Po potrebi dodajte još brašna.
3 . Njoke uvaljajte u brašno i kuhajte u većoj posudi s puno posoljene vode koja lagano vri. Maslac otopite u manjoj tavici, dodajte opranu i obrisanu kadulju, pa pržite dok listovi ne budu blago hrskavi.
4 . Njoke ocijedite šupljikavom žlicom čim isplivaju na površinu, rasporedite ih u tanjur za posluživanje, začinite umakom od maslaca i kadulje. Poslužite uz preostali parmezan sa strane.


Broj komentara: 19:

  1. Špinat, osim u ovakvim kombinacijama, ne volim. Kako se opet u dućanima pojavio svježi špinat, ovaj tvoj recept je kao manna s neba jer obožavamo ovakve kombinacije. Jednostavno i fino.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno, obozavam njoke, kao i kombinacije spanaca i sira. Savrseno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja imam tu srecu ili nesrecu da sam stalno u kuhinji,tako da sam isprobala jako puno hrane,dosta od te hrane sam pravila i kuci ,moji nesto prihvate ,nesto ne..ove njoke su im dobre,ali (nemojte se smijati)u paradajz umaku koji ja pravim kao premaz za pizzu !!:)
    njoke od slatkog krumpitra i bundeve su prihvatili sa ovakvim preljevom,kadulja i maslac !!! cudna porodica,ali su moji !!:)
    slike su predivne ,ma ti bilo sta da slikas budu slike pesprijekorno ciste i ostre ,,milina ih gledati !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jenom sam pokušala sa njokama davno od spanaća ali su mi se nešto raspale. Verovatno moje iskustvo u kuhinji nije bilo doraslo mojoj želji da napravim ovo jelo. Moram ponovo probati. Jako mi se dopada Nado!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je nesto posebno....fotke očaravajuće!Svaka čast draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. danas se već par puta vraćam na ovaj recept i slikice , jako lijepo, jako dobro,jako interesantno, ...., jednostavno, sviđa mi se i super je !

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično! A fotke, mrak mrakova! :))) :*

    OdgovoriIzbriši
  8. ja baš volim špinat u kombinaciji sa sirom, odlično sve izgleda, a mislim da bi mi se i okusom vrlo dopalo

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je ovo super. Imam isti ili jako slican recept, ne da mi se sada provjeravati. Pravila sam par puta :-) Samo ja napravim kasu od spinata pa njoki budu zeleni :-0

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasan recept, a fotografijeeee... sto reci, osim probati! Hvala na divnoj ideji. Vec vidim da ce nam to biti jedno od omiljenijih jela.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična kombinacija i divne fotografije, ovo je nešto što ću probati, sigurno:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasan recept. Obožavam sve naveden sastojke i sigurna sam da bi mi se ovo jako, jako svidjelo. :)
    Fotke su također prelijepe kao i obično te savršeno zaokružuju cijelu priču. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlično lagano jelo, pravo proljetno jelo čini mi se. Inače sam veliki ljubitelj špinata pa će u kombinaciji sa njokima. prilog jelima

    OdgovoriIzbriši
  14. Morala sam dodati duplo brasna jer je bilo premekano i nisu se mogle nikako formirati kuglice. Nije mi jasno, kako vi to uspijevate s malo brasna?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednostavno gospođo, točno tako i toliko brašna kako piše u receptu. Treba koristiti posni sir (bez vrhnja) i špinat mora bit dobro ocijeđen pa onda nasjeckan. Sasvim je dovoljno brašna koliko piše u receptu. Inače bez zamjerke, ali bilo bi lijepo da ste se bar imenom potpisali jer anonimnim osobama obično nemam običaj odgovoriti na njihova pitanja...

      Izbriši