utorak, 31. svibnja 2011.

Čokoladni crinkles

.



...........................Čokoladni crinkles ili kolačići još poznati kao Crno bijeli kolači odlikuju se potpunim savršenim okusom čokolade, izvana čvršćom koricom, a iznutra sasvim mekanim punjenjem. Okus čokolade zauzima glavno mjesto, pa je važno koristiti kvalitetnu tamnu čokoladu s visokim udjelom kakaa. Tjesto dobro rashladite i potpuno uvaljajte u šećerni prah tako da se ispod šećera ne vidi čokolada. Dok se bijele kuglice peku dogodi se lijepo iznenađenje, kolačići se šire, rastu i stvaraju tamne čokoladne pukotine ispod kojih se navire meko čokoladno punjenje.

















































Potrebno :
za oko 40-tak kolačića


225 g kvalitetne tamne čokolade ( sa najmanje 78% kakaa)
60 g maslaca
100 g šećera
2 veća jaja
225 g brašna
1 ekstrakt vanilije
1/2 žličice praška za pecivo
malo soli
1 žličica cimeta (po želji)
šećer u prahu








 Postupak :

1 . Čokoladu grubo natrgajte na kockice pa je zajedno s maslacem stavite u zdjelu iznad lonca u kojem lagano ključa voda,pa na pari stalno miješajući otopite sastojke. Otopljenu  čokoladu maknite s vatre i prohladite .
2 . Jaja izmiksajte sa šećerom na jačoj brzini, dok smjesa ne bude svijetla i gusta, dodajte ekstrakt vanilije i u nekoliko navrata umiješajte smjesu prohlađene otopljene čokolade.
3 . U zasebnoj posudi izmješajte suhe sastojke, brašno, prašak za pecivo, sol i po želji cimet. Umiješajte ih u smjesu od jaja i čokolade, prekrijte, a zatim pospremite u hladnjak na najmanje 3-4 sata ili po potrebi smjesa može ostati na hladnom i tokom noći. Tjesto treba biti dovoljno rashlađeno i čvrsto kako bi se lijepo oblikovalo.
4 . Pećnicu zagrijte na 170 C. Lim za pečenje prekrijte papirom za pečenje. Tjesto izvadite ih hladnjaka i rukama oblikujte loptice veličine nešto manje od veličine oraha, te ih uvaljajte u šećer u prahu tako da su kolačići potpuno prekriveni. Uvaljane kolačiće stavite na pripremljen lim za pečenje. Pecite točno 10-12 minuta (ne prepecite) dok se ne stvori površinska korica, a unutrašnjost kolača još uvijek ostane meka. Pečene kolačiće izvadite na rešetku za kolače dok se ne ohlade.





Broj komentara: 35:

  1. Videla sam i ranije i iako nemam običaj da kekse pravim u domaćoj radinosti ovi su me privukli. Jednostavne namirnice, recept nije skup, a jako je efektan. Moraće na isprobavanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nado draga izgledaju savršeno!! :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. PREKRASNI SU, KAO PAHULJICE..VEĆ DUŽE VRIJEME SU MI NA LISTI "OBAVEZNO ISPROBATI"..:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam, znam,.... pravila sam ih po Dajaninom receptom i slažem se da su savršeni. A što su fotogenični.... e to je druga priča:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Primamljivo izgledaju! Mmmmm.... skoro da mogu da osetim miris :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni su ti ovi keksici, obozavam ih upravo zbog tog mekog cokoladnog sredista a najvise prijaju kad se grickaju topli...bas su lepe slicice!:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uvijek su mi se svidjali kao oizgledaju ali jos nikada ih nisam pravila. Savrseno su ti ispali. Slike su predivne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni su ti, jednom sam ih pravila, ali sam nešto zeznula. Baš ću ih ponovit po tvom receptu.

    OdgovoriIzbriši
  9. sUPER SU,ČESTO IH PRAVIM I BAS SU UKUSNO

    OdgovoriIzbriši
  10. Od svih čokoladnih keksića meni su ovi bili i ostali favoriti, prefini su. Baš su prava mala iznenađenja :) Super su ti ispali

    OdgovoriIzbriši
  11. Divni kolačići, ovo moram da isprobam

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično izgledaju, kad malo zahladi morat ću ih probati

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovi keksi oduševe svih, često ih radim i još nisam srela nikoga kom se nisu svidjeli. :)
    Tvoji izgledaju apsolutno savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja naprosto bozavam ove kolacice! Jos na fakultetu smo ih pravili i ja sam ih cesto jeo kao dorucak uz casu kefira, ne mleka kao moje kolege Amerikanci :)
    Odlican recept i fotografije. Puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši
  15. S obzirom da volim čokicu, ovo bilježim. I ja radim neke slične, jedino ne s čokoladom, pa je ovo baš super! Divno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivno Nada, baš si ih predivno napravila.
    ja sam ih radila ima već dosta dugo ali nisu mi bili ni približno ovako lijepi. Kod tebe su baš pravi keksići prekrasnog izgleda i odličnog ukusa.

    OdgovoriIzbriši
  17. I mene su oduvek privlacili ovi keksici a nikad ih nisam pripremila... to ce se morati promeniti ;)
    Predivno izgledaju tako ispuckani, a fotke su bozanstvene :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful shaped chocolate crinkles! Would definitely try out your recipe since the last time I did this my crinkles were falling quite flat. Thanks for sharing :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Izgledaju jakooo ukusno i bas simpaticno, moracu da ih isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo su moji favoriti što se tiče čoko keksića... Mnogo su fini i slatki, još kad pomalo ispucaju, dobiju neki rustični izgled...

    OdgovoriIzbriši
  21. Hello! I'm from Philippines! I just started blogging about food. Please follow me and I'll follow you too! :) http://eaternalfeast.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. savršeno izgledaju, a mora biti i da su takvog okusa!!!! mmmm....

    OdgovoriIzbriši
  23. Uživala u izradi i punoći okusa
    http://dilajla-svatarica.blogspot.com/2011/10/cokloadni-crinkles.html

    OdgovoriIzbriši
  24. Ove kolačiće odavno merkam, još od kad sam ih snimila na Coolki, ali nikako da ih napravim, sad kad videh ove tvoje inspirativne, divne fotke... odmah krećem... :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Ah Nadooooooo :))))

    promakao mi je receptić i sreća da ih je Dilajla pravila, pa sam ih vidjela.
    Pre pre predobri su! Guštamo do maximuma! :******

    http://north-gastrofusion.blogspot.com/2011/11/cokoladni-crinkles.html

    OdgovoriIzbriši
  26. ove kolacice sam vec u par navrata vidjela na raznim blogovima i bas su mi se svidjeli, a nikako da ih isprobam! tvoji fantasticno izgledaju, i tek sam sad shvatila da nisu uopce komplicirani za napraviti =)))

    OdgovoriIzbriši
  27. Predivni ,vidis bas bi ove tvoje mogla da isprobam po prvi put!

    OdgovoriIzbriši
  28. Kolačići jako fino izgledaju, da li se može neka druga vrsta čokolade staviti u njih?

    OdgovoriIzbriši
  29. .Nedavno sam naišla na Vaš blog i oduševila se. Odmah sam prepisala nekoliko recepata i danas isprobala ove i još jedne.Kolačići su prefini.Meni nisu tako idealno ispali kao Vama no nadam se da će sljedeći puta biti bolje.
    Naime ,muči me šećer.Ne znam kako uvaljati da ostane dovoljno pa da ovako lijepo ispadnu.
    Valeria,ja ću pokušati ,sljedeći put, staviti pola tamne a pola mliječne čokolade.Ne vidim zašto nebi mogla i neka druga čokolada.Istina da je kolač bolji ako je čokolada kvalitetna i sa što većim udjelom kakaa.

    OdgovoriIzbriši
  30. ja sam ih radila po ovom receptu i nisu mi se baš svi jako raspucali i nažalost šećer u prahu se nekako kao otopio, tj nestao prilikom pečenja tako da nisu izgledali tako lijepo kao tvoji. ali mi nije jasno gdje sam pogriješila. držala sam tijesto preko noći u frižideru, a kad sam radila loptice, prvo sam sve napravila a onda uvaljala u šećer i bili su kompletno prekriveni. ali da su fini, jesu :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Prije nego ih uvaljate u šećer u prahu obavezno je uvaljati kuglice u Kristal šećer. Tada se sećer u prahu neće otopiti i keksići će biti bijeli sa smeđim pukotinama, kao na slici.

    OdgovoriIzbriši
  32. Glad to be one of many visitors on this awe inspiring website :D.

    OdgovoriIzbriši
  33. Have you ever thought about creating an ebook or guest authoring on other blogs?
    I have a blog based on the same information you
    discuss and would love to have you share some stories/information. I
    know my audience would appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to send me an email.

    OdgovoriIzbriši