petak, 26. travnja 2013.

Šarlota sa sirom i jagodama





















































.............lagani,  slatki, profinjen, osvježavajući desert s kremom od sira i jagodama,  preliven čokoladom............























































Potrebno :

30-tak piškota
1 dcl jake instant kave
1 dcl Amaretta - likera od badema
1, 5 dcl mlijeka
1/2 kg svježeg punomasnog sira
300 g šećera
1 paketić mljevene bijele želatine 
3 žlice kakaa za kolače
200g maslaca
250g svježih jagoda (dio ostaviti za dekoraciju)
80 g čokolade za kuhanje







Postupak :


1 . Kalup za tortu promjera 20-22 cm obložite papirom za pečenje. Piškote nožem odrežite na željenu dužinu ( prema visini kalupa), te ih posložite uz rub kalupa, jednu pored druge. Dno kalupa prekrijte ostatkom odrezanih piškota toliko da prekrijete dno. Poškropite piškote mješavinom kave li likera od badema. 
2 . Želatinu otopite u 1dcl hladne vode te je ostavite kratko da nabubri. Izmješajte je s vrućim mlijekom sve dok se želatina sasvim ne otopi. Polovicu svježeg sira izmiksajte sa 100 g omekšalog maslaca, 150 g šećera i polovicom otopljene želatine. Dobivenu sirnu kremu premažite u kalupu,  preko piškota. 
3 . Jagode operite, očistite od peteljki, te ih narežite vodoravno na pločice ili na četvrtine. Poslažite ih preko kreme od sira te stavite u hladnjak dok ne pripremite preostalu kremu . Ostatak sira, omekšalog maslaca, šećera, kakao za kolače i želatinu izmiksajte da dobijete tamnu kremu, njome premažite posložene jagode u kalupu.
4 . Čokoladu sa žličicom maslaca otopite na pari iznad lonca s ključalom vodom. Dobro izmješajte da bi dobili glatku glazuru. Kratko je ohladite i prelijte po torti. Šarlotu ostavite najbolje preko noći u hladnjaku da se dobro stisne i rashladi. Prije samog posluživanja ukrasite je svježim jagodama.










Broj komentara: 11:

  1. ZDRAVO NADO !!!
    PRELJEPI TVOJI BLOG. JA SAM GA SLUCAJNO PRONASLA Y NEMAM RECI, NESTO DIVNO STVARNO !!!
    POLJUPCI IZ SPANJOLSKE OS JEDNE MAKEDONKE !!!
    Biljana

    OdgovoriIzbriši
  2. Nado jedno pitanje, kako ti izlaze slike tako ljepe i chiste, ja sam odushevljena sa receptima ali i sa slikama. I koji foto aparat koristis. Ja sam otvorila moji blog pred 4 meseca i tek sad izvadim neke bolje slike. Daj mi neki savet, jer ti ove slike pravis na densku svetlinu, ili ??? Y za kraj izvini za moj hrvatski nije bas najbolji, ja zivim vec 16godina u Spanjolskoj pa sam zaboravila i makedonskog jezika ...))) jel ovde samo govorim na spanjolskom. Milo mi e sto sam te upoznala , sledim tvoi blog jel ne zeljim izgubiti, izostaviti nista y hvala unapred. Veliki pozdrav !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa, srvarno prelepa tortica

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja Nadice, prelepa sarlotica!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Rekla bih jako lijepa i jako fina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Slike su predivne, kao uvijek..., a torta je čarobna;)

    OdgovoriIzbriši