subota, 24. studenoga 2012.

Madeleine s narančom i čokoladom





...............Madeleine su poznati francuski mali, spužvasti, čajni kolačići koji nalikuju školjkama....Ne tako davno, imali smo klasične vanilin madeleine, a danas imamo posebno fine i mirisne, sa dodatkom narače i glazurom od čoklade..................................







Potrebno :
za 30-tak kolačića

100 g maslaca
malo soli
sok i korica 1 naranče
3 cijela jaja (sobne temperature)
1 žumanjak
130 g šećera
130 g brašna
2 žlice gustina
1/2 žličice praška za pecivo

150 g mliječne čokolade


























































Postupak :


1 . Pećnicu zagrijte na 190 C. Kalup za madeleine malo zamastite maslacem,  pospite brašnom, a višak otresite. Maslac otopite na laganoj vatri pa ga ostavite sa strane da se ohladi.
2 . Mikserom pjenasto istucite jaja sa šećerom (oko 4 minute). Kad je maslac hladan , lopaticom za miješanje kolača lagano ga ulijte i izmješajte sa smjesom od jaja. Dodajte sok i koricu naranče. 
3 . Izmješajte suhe sastojke, brašno s praškom za pecivo i gustinom. Prosijte ga u smjesu od jaja, pa  gumenom lopaticom za kolače sve zajedno dobro izmješajte.
4 . Žlicom uzimajte gotovo tijesto i punite utore u kalupu za madeleine. Nemojte ih sasvim popuniti, već do 3/4 modla jer će pečenjem dodatno malo narasti. Pecite ih 8 minuta. Pečene izvadite i ohladite na tanjuru obloženom kuhinjskim papirom. 
5 . Iznad manjeg lonca s ključalom vodom, na pari otopite čokoladu. Svaki madeleine kolačić dekorativno do pola kolačića glazirajte otopljenom mliječnom čokoladom, pa ih složite na rešetku za kolače. 













































Broj komentara: 17:

  1. I do not even know how I ended up here, but I thought this
    post was great. I do not know who you are but certainly you're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
    Here is my website :: why consolidate student loans

    OdgovoriIzbriši
  2. Nedavno sam intenzivno razmišljala da radim madeleine i onda sam skroz zaboravila na njih. A vidi slučajnosti, sad me ti podsjećaš :D Izvrsno izgledaju i mislim da su mi zapele za oko baš zato što si dodala čokoladu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo baš jedan odličan i brz kolačić s nebrojeno mogućih varijacija izvedbe. Ali baš baš onako izmješaš te sastojke za čas , zagriješ pećnicu, napuniš kalupiće i to je to! Odličan, slijedeći put mi je u planu s čokoladom u biskvitu..Hvala Anja!

      Izbriši
  3. Izgledaju odlično! Malo me čudi da u receptu nema nimalo šećera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cookandplay - Kako ne, jako lijepo piše da se jaja pjenasto miksaju sa šećerom, a piše i količina šećera koja je potrebna....svejedno hvala!

      Izbriši
  4. Baš su simpatične ovako umočene u čokoladu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepše madlene koje sam ikad probala.Ispale su mi savršeno!
      http://sweetandsalty-irena.blogspot.com/2012/12/vasi-recepti-u-mojoj-kuhinji.html

      Izbriši
  5. Naranča i čokolada-odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako volim ove kolačiće i super mi je ova verzija sa naračom i umočene u čokoladu. Breskvice su mi već na listi za isprobavanje, dodajem i ove kolačiće. Posebno lijepo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđa mi se, volim kombinaciju naranče i čokolade.

    OdgovoriIzbriši
  8. krasno izgledaju! kombinacija čokolade i naranče je za mene uvijek pun pogodak

    OdgovoriIzbriši
  9. Divni su, uvjerena sam i jako fini ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo izgleda super...mogu li se kalupi za madeleine nabaviti u zg? :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala Jelena, na žalost nisam ih u Zagrebu niti igdje u Hrvatskoj vidjela da se mogu kupiti..Ja sam svoj kalup, originalni, sa slojem "nonstick" - da se ne lijepe, naravno novi, kupila preko e-baya. Čekala sam ga nekih mjesec dana i platila sve skupa s poštarinom 100-tinjak kuna..
    Hvala ti još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti na odgovoru! :) I mislila sam da si ih nabavila preko e-baya, kasno sam se sjetila da bih te kolačiće radila za Božić...inače,ako još nekog zanima, u međuvremenu sam našla naš webshop koji drži kalupe za "mini madeleine": http://www.dora-usluge.hr/dora/index.php?page=details&prod=437&cat=46&group=9

    Uglavnom, čim nabavim kalup, isprobavam recept:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Minunate! Am facut si eu! Multumesc de reteta! Anca, din IASI, ROMANIA

    OdgovoriIzbriši