srijeda, 10. studenoga 2010.

Quesadillas




















































................
...Jedno od najpoznatijih, iz mnoštva meksičkih delicija svakako su i ovi nazovimo ih meksički sendvići...Quesadillas se sastoje od prženih trakica pilećeg bijelog mesa, mladog luka, čilija, umaka tacos i puno ribanog sira, što se onda povezuje dvjema tortiljama ili meksičkim kruhom, te peče s obje strane dok se sav sir u njima ne rastopi...Ako ste pravi ljubitelj ljutog, meksičkog i volite kad je sve odlično povezano, uz quesadille obavezno poslužite tekilu ili bar neko tipično pivo poput meksičke Corone....




















Potrebno :

400 g pilećih prsa
narezana na trakice
2 žlice maslinovog ulja
malo soli
mljeveni čili
3 mlada nasjeckana luka
1 žlica sitno nasjeckanog peršina
8 žlica umaka tacos
30 dkg punomasnog tvrdog sira
poput Ceddar sira
8 gotovih  tortilja




Postupak :

1 . Pileće bijelo meso nasjeckajte na tanje trakice pa ga pomiješajte sa 2 žlice maslinova ulja, posolite i dodajte malo mljevenog čilija, sve dobro izmješajte pa popržite u teflonskoj tavi bez dodavanja masnoća, dok meso ne dobije lijepu zlatno-žutu boju.
2 . Prepržene pileće trakice pomiješajte sa umakom tacos, mladim lukom i peršinom, pa smjesi dodajte još 150 g naribanog tvrdog Ceddar sira. Smjesu dobro izmješajte.
3 . Svaku tortilju pospite prvo sa malo naribanog sira, zatim rasporedite četvrtinu smjese s piletinom, ponovno pospite sirom i završite sendvić tortiljom. I preostale tortilje nadjenite istim redosljedom.
4 . Nadjevene jednu po jednu zagrijavajte u teflon tavi dok se sav sir u njima potpuno ne rastopi. Tortilje poprečno izrežite na komade i poslužite.











Broj komentara: 18:

  1. Ovo je defintivno za Timnu,a ni je se ne bih branila. :)) Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. OBOZAVAM!!!!!!!!!!!!!!!!!! a, toliko su fotografije privlacne da je to za pasti u nesvijest, narocito u ovaj kasni sat kada me safatila neka neobjasnjiva glad,.... Divno, NAdo, Divno!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne :) Meksička mi je kuhinja negdje na samom vrhu omiljenih a tvoja prezentacija je jednostavno odlična!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi put cujem za ovo jelo. Svidja mi se recept, a slike su kao i uvek fantasticne :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ove meksičke sendviče već duže vreme ima na to do listi i oduševljena sam njima. Jednostavnost pripreme je i više nego dobra. Sve se može pripremiti dan unapred i onda samo pred ručak ili kad gosti već stignu, cap, cap i gotovo u tiganju dok si rekao keks. Videla sam razne varijante i spremam se da ih isprobam, samo mi trebaju gosti koji vole tortilje pošto u našoj kući jedino ja tamanim tortilje sa svim mogućim nadevim. Divno urađeno i mislim da stvarno Cheddar ide sjajno u ovoj kombinaciji. Divne fotke Nado!
    ps-neću tražiti protekciju za vašu igricu, pošto verujem da je samo za područje Hrvatske, ali mi se sajt jako dopao,. Naročito onaj deo gde se prati telesna težina iz dana u dan, a o receptima i da ne govorim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmmm, divno. Ne volim ih previse ljute, ono onako meksikcki, vec umjereno. Sto se tice, tekila ili Corona, svejedno :-) Kod mene ima prolaz i jedno i drugo :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Nado, ovo ti je odlicno, moracu da isprobam prvom prilikom...fotke su mrak, a posebno dobro izgleda odsjaj case u pozadini, onako zamagljen.!;))

    OdgovoriIzbriši
  8. Barem 2x mjesečno radim tortille ili tacoce, a ovo fakat nisam radila ni jela, pa idući puta pravim upravo ovo. jedino ću piletinu zamijeniti svinjetinom ili govedinom kako bih i ja mogla jesti. prekrasno izgledaju i baš su mljac!

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim meksičku kuhinju, a kako živim pored meksičkog restorana onda je često i jedem. :D :D
    Nado hvala ti na još jednoj divnoj ideji, ovo ću probati jednom. Sigurno bi nam svidjelo (i meni i dragome). :)

    Neko moram ti reći, kad sam vidjela link na video ja sam se ponadala da ću vidjeti tebe. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Eto meni vecere za dragog kada budem zelela da ga necim posebno obradujem!
    Fotografije vrhunseke, kao i uvek.....

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam meksičku hranu! Danas pravim za večeru!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Čula sam za njih, ali nisam znala kako se prave. Kombinacija mi djeluje savršeno i sigurna sam da bi mi se svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vrhunski izgledaju, inače volim meksičku kuhinju pa ću i ovo isprobati. Tražim već neko vrijeme sir Ceddar. Zna li tko gdje ga mogu kupiti (po mogućnosti u Zagrebu ;))?

    OdgovoriIzbriši
  14. obožavam meksičku kuhinju, nisam radila ovo ali hoču, slike po običaju prepredobre

    OdgovoriIzbriši
  15. muž i ja smo veliki fanovi meksičke i često radimo quesadillas. malo u drugačijoj verziji (već se spremam 100 godina staviti na blog :)). ovu tvoju verziju printam i nosim doma mužu :)) super :)

    OdgovoriIzbriši
  16. jako fino, sastojci su baš po mome i divno izgleda !!

    OdgovoriIzbriši
  17. It's really a nice and helpful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

    Feel free to visit my website ... unlock apple iphone

    OdgovoriIzbriši