ponedjeljak, 25. lipnja 2012.

Cheesecake s borovnicama

.........................Torta od sira ili cheesecake je jedna od najpopularnijih torti ikada u Americi. Radi se o prhkom tjestu , kojem sam ja ovaj put dodala i malo kakaa, te o nadjevu od svježeg sira, jaja i limuna. Ako sve to još premažete ukusnom marmeladom i ukrasite svježim domaćim, sezonskim borovnicama, dobit ćete desert kao stvoren za sve, pa i one svečanije prilike ....







Potrebno :

za tijesto
150g brašna
1 žlica kakaa za kolače
110 g maslaca
50 g šećera

za sirnu smjesu
4 jaja
200 g šećera
1 kg svježeg sira
3 žlice gustina
80 g otopljenog maslaca
sok i naribana korica jednog
neprskanog limuna
2 žlice marmelade od marelica
400 g svježih borovnica
šećer u prahu za posipavanje






Postupak :

1 . Za tijesto izmješajte brašno s kakaom i šećerom. Dodajte na listiće narezan maslac, pa prstima napravite mrvičastu smjesu . Smjesu mješajte rukama i dlanovima dok ne postane kompaktna, tada ju oblikujte u kuglu, omotajte prozirnom folijom i ostavite 30-tak minuta na hladnom.
2 . Za to vrijeme pripremite kalup Ø 25 cm, malo ga namastite maslacem i obložite papirom za pečenje. Pećnicu zagrijte na 200 C. Tijesto zatim valjkom razvaljajte i prekrijte njime dno kalupa, te ga izbockajte vilicom.
3 . Za sirnu smjesu , pjenasto izmiksajte jaja sa šećerom. Umiksajte svježi sir, zatim dodajte gustin, te otopljen i malo prohlađen maslac. Dodajte sok i naribanu koricu jednog neprskanog limuna, pa sve dobro izmješajte. Smjesom prelijte tijesto i pecite u zagrijanoj pećnici sat vremena. Ako je potrebno kolač prekrijte aluminijskom folijom, kako vam nebi površina previše potamnila.
4 . Gotov kolač izvadite iz pećnice i pustite da se ohladi. Zatim ga izvadite iz kalupa i stavite na tacnu za torte po vašoj želji. Marmeladu rastopite u manjoj posudi sa dvije žlice vode, pa takvom premažite kolač. Na kraju operite borovnice pa ih poslažite na kolač. Pospite šećerom u prahu.





Broj komentara: 29:

  1. Da urlo! rekli bi Talijani. Jednu krišku ovog cheesecake i danas bih bila u raju i pored vrućine i svih muka. Predivno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim cheesecake i volim borovnice tako da je ovo pravi desert za mene!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršeno, dugo nisam vidjela ovako predivne slike i lijep recept za cheesecake koji obožavam! Svi sastojci su super, a dodatak borovnica je fantastičan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Nado, tako volim cheesecake. Evo za dva sata idemo u posetu kod mojih na New York cheesecake. Nikako da ga sama napravim,a mama radi po receptu koji sam joj ja još neke 86g prevela iz američkog kuvara. Ja ga volim sa jagodama i višnjama, ali ove borovnice, ni njima ne bi odolela.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je savršenstvo. Fotografije su prekrasne.
    Baš bi mi dobro došla sad jedna kriška tortice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ove borovnice poredane kao vojnici ovu tortu čine još više neodoljivom

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam ljubitelj voćnih kolača (šteta voća), ali obožavam ovakve sa sirom i voćem. Cheesecake je uvijek, u bilo kojoj kombinaciji savršen. Divno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Apsolutno zanosno izgleda ;) Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  9. jako lijepo! moram priznati da nisam nikada radila cheesecake s prhkim tijestom, već varijantu s mljevenim keksima, ali svakako želim i ovo isprobati. predivan recept

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo,ukusno,neodoljivo !!!!
    Ja imam moja dva koja vrtim u krug jer nekako njih hoce da pojedu jer inace moja porodica ima neke svoje ideje kako bi za njih trebao biti kolac sa sirom...bas neki dan kcerka mi rece da joj se jako,jako svida NY cheesecake ??,mozda joj se zelja ostavri,moram jos da razmislim...samo da znas da sam isla izvaditi malo zamrznutih borovnica :) !!

    OdgovoriIzbriši
  11. Izgleda savršeno! Predivan recept. Pitanje: koji (čiji) svježi sir si koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snježo ja koristim Dukatov ili Vindijin svježi sir..Hvala ti!

      Izbriši
  12. Predivno izgleda. Obozavam cheesecake:)

    OdgovoriIzbriši
  13. izgleda savršeno, a vjerujem i da jest! svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ok, ovako lijep kolač nisam vidjela već neko vrijeme. Jednostavno a prekrasno. Ne sumljam, preukusno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prosli tjedan sam probala cheesecake s prhkim tijestom prvi put i cak mi je bolji tako nego s keksima. Svaka cast na pedantnosti oko slaganja borovnica. Bas lijepo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan cheesecake i krasne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jao Nado, mnogo dobro izgleda! Ja jako volim cheesecake i to posebno ovakav peceni. Mnogo vise od nepecenih varijanti. jos sa borovnicama - prava klasika... :)

    OdgovoriIzbriši
  18. ijao sto je lep! Obozavam sve vrste cizkejka...samo mi je nesto rerna zakazala, dok je ne popravim...nista...

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovaj cheesecake me progoni u snovima....jednnostavno je savršen, na sve moguće načine....spojene meni dvije najdraže namirnice za kolače - sir i borovnice :) Svaka čast Nada! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo mi je jedan od najomiljenijih kolača. Umjesto podloge od tijesta obično koristim usitnjene kekse, ali rado ću ga i ovako probati. Predobro izgleda, borovnice su mu točka na i. Izvrsno !

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivan cheesecake!
    Navikla sam na kekse u podlozi,
    ali ne bi odbila ni ovaj s prhkim. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Sjajno, sjajno, sjajno....i izgledom i sadržajem.

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlično izgleda, jako volim borovnice.

    OdgovoriIzbriši
  24. Thank you for this lovely recipe, I ´ve already tried this cake, and it was delicious. I hold you fingers by creating more great recipes and bloggs!

    OdgovoriIzbriši