utorak, 20. prosinca 2011.

Kuhano vino s narančom

...................Božićni ugođaj nezamisliv je bez ovog toplog i aromatičnog napitka koji to vrijeme čini posebnim . I ništa tako fino ne ide zajedno kao zima, snijeg koji prhuta, Božićna večer i kuhano vino koje nas grije i čini opuštenijima...Recept je sasvim jednostavan, treba jedino pripaziti da vino doista ne zavrije jer tada gubi svoj pravi okus i aromu koju kuhano vino i treba imati.....






Potrebno :
za osam čaša od 2 dcl


3 naranče
1 l crvenog kvalitetnog vina
100 ml ruma
2 zvjezdasta anisa
2 prutića cimeta
nekoliko klinčića
100 g šećera








Postupak :


1 . Jednu naranču operite pod vrućom vodom, osušite je, pa joj koru uz pomoć nožića ogulite u oblik spirale (za ukrašavanje). Oguljenu naranču narežite na ploške, stavite je u lonac u kojem ćete kuhati vino. Iz preostale dvije naranče iscjedite sok. Zajedno sa vinom dodajte ga u lonac s narezanim ploškama. Dodajte začine i šećer, pa uz povremeno miješanje zagrijte vino (pazite da ne zavrije).
2 . Kuhano vino procijedite kroz fino cjedilo, prelijte ga u šalice ili čaše, ukrasite spiralicama narančine kore i prutićima cimeta. Poslužite toplo!




21 komentar:

  1. Hot vine is also very popular in Poland :) This is the best thing to drink while outside is -20 C degrees :)
    I love your recipe and photos look stunning :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotke su prekrasne. Sviđa mi se dodatak naranče.

    OdgovoriIzbriši
  3. uh, obožavam kuhano vino, još kad je u kombinaciji sa narančom i rumom, savršeno za ugrijati zimi. :-) Fotke su ti prelijepe, baš kao u nekoj bajci. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam krasan zvjezdasti anis, a sada i ovaj odličan recept za kuhano vino. Bilježim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da ću nakon ovog posta i ja uvesti tradiciju kuhanog vina. Odlično. Baš mi dolazi paket domaćih naranči!

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim kuhano vino. Baš se veselim skijanju tamo mi najbolje paše.

    OdgovoriIzbriši
  7. obožavam ga! slažem se, ni ja ne puštam da previše zavrije, tada alkohol previše ispari i to mi više nije to. Divan ti je recept, a fotke prelijepe!

    OdgovoriIzbriši
  8. I mi jako volimo kuvano vino u zimskom periodu. Posebno kad je dosta zacinjeno. Probale smo jednom i sa pomorandzom i fenomenalno je bilo! :) Jos uz dodatak ruma... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakva kombinacija ukusa i kako famozno izgleda ovo kuvano vino na tvojim fotkama...

    OdgovoriIzbriši
  10. Čeznem za "tonom" snega napolju koji traje mesecima... i onda bi mi nešto ovako JAKO prijalo.
    Fotke su ti ovog puta specijalno LEPE :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobra ideja za doček Nove, prekrasno ti izgleda sa ovim cimetom.

    OdgovoriIzbriši
  12. kuhano vino volimo i muž i ja i često ga zimi pijuckamo. fotkala sam i ja al nikako da skinem fotke i dignem post :lol

    kakva čarobna atmosfera na tvojim slikama, divno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kuhano vino sam prvi puta probala jednog hladnog dana u Njemačkoj, oni ga zovu Gluchwein i to mi je tako fino bilo, šteta je što u mom gradu nitko ne nudi to vino za van jer je idealan za dane kad puše jaka i hladna bura. Nedavno sam ga probala sama kuhati i bilo je ok, osim što sam malo pretjerala sa šećerom. Za blagdane ću ga isprobati po tvom receptu! Krasne slikice imaš! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Divno, sigurno čemo probati! Fotkice su baš lepe :)!

    OdgovoriIzbriši
  15. Fino i aromatično za pravi zimski, blagdanski ugođaj ! Odlično da si nas podsjetila na kuhano vino i kako se može lijepo doma pripremiti. Prekrasno si ga servirala, jako mi se sviđa prezentacija i slike !

    OdgovoriIzbriši
  16. volim kuhano vino, pogotovo crno
    volim dodati dosta začina a ponekad dodam ribanu koricu naranče, sa dokom nisam isprobala ali jako zanimljivo zvuči

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovaj dodatak ruma je i kod mene malo obilniji naprosto volim dodatak ruma s crnim vinom.
    Tako lijepe slikice.

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivan post ,bas pravo pićence za Božić, čajevi su mi već postali nekako-dosadni!veliki pozz!

    OdgovoriIzbriši
  19. Uh, kako dooobro!!! Izvanredno!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hi there I am so glad I found your weblog, I
    really found you by mistake, while I was researching on
    Yahoo for something else, Regardless I am here now and
    would just like to say kudos for a marvelous post and a all round
    thrilling blog (I also love the theme/design), I don't have time to go through it all at the minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the great job.
    my page > ridiculously photogenic guy

    OdgovoriIzbriši