subota, 2. srpnja 2011.

Domaći sladoled


......................Sladoled je naša najdraža hladna poslastica. Ljeti  gotovo da i ne prođe dan da se njime ne zasladimo, iako ga i zimi obožavamo...Ovaj put ovdje se radi o posebno finom i kremastom domaćem sladoledu koji možete napraviti sa ili bez stroja za sladoled..po vašoj želji,  i to s okusima vanilije, maline i čokolade....








Za osnovni  sladoled od vanilije
je potrebno :

1 mahuna vanilije
500 ml mlijeka
500 ml slatkog vrhnja
200 g šećera
8 žumanaca

ili za okuse po želji..

maline
čokolada
neslane pistacije ili sl.





Postupak :


1 .Razrežite mahunu vanilije, pa sastružite sjemenke. Zakuhajte mlijeko s vrhnjem i pomiješajte sa 100 g šećera, mahunom i sjemenkama vanilije. Kad sve skupa provri izvadite mahunu.
2 . Ostatak šećera pjenasto stucite s jajima na pari u metalnoj posudi iznad vode koja vri. Tad lagano dok je zdjela još na pari, uz miješanje pjenjačom, ulijevajte vruće mlijeko s vanilijom. Maknite sve s vatre i uz mješanje hladite smjesu ili ju stavite u drugu zdjelu s hladnom vodom i mješajte. 
3 . Kad je hladno stavite smjesu u zamrzivač na najmanje četiri sata. Povremeno izmješajte kako se nebi stvorili kristalići leda ili smjesu zamrznite u stroju za sladoled. Domaći sladoled najbolje je pojesti u roku od tjedan dana.
4 . Za varijaciju sladoleda od maline u ohladenu smjesu od vanilije, prije zamrzavanja primješajte 100 g izmiksanih svježih malina. Za čokoladni sladoled, hladnoj smjesi primješajte 100 g otopljene čokolade, a za varijaciju od pistacija 50 g nesoljenih mljevenih pistacija. Na isti način napravite i druge okuse sladoleda poput kokosa, lješnjaka ili marelica.

Broj komentara: 19:

  1. Divno! Ja imam jedan jos jednsotavniji recept (bez jaja), ako te zanima pogledaj na:
    http://cooktobe.blogspot.com/2009/08/i-scream-you-scream-ice-cream-i-sorbet.html
    melrose

    OdgovoriIzbriši
  2. Delicioso! que bien vienen los helados con tanto calor!
    Gracias por compartir esta deliciosa receta !
    Saludos,
    Mararia

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow... izgleda super! Hvala na receptu, moram ga probati:)

    Ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Noktići dragi:))
    Sladoled i slike su fenomenalni!

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasne boje a kuglica je divna!
    sve ste navalile na sladolede, sad moram izabrati jedan recept pa da i ja radim

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo ću reći - koje kugle!!!!! Oči su mi ispale od krasote, a nisam čak ni neki ljubitelj sladoleda ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Takva sličan recept imam i ja, i samo mogu reći odlično je.

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan sladoled, a jako mi se sviđaju i nkotići :) Krasan recept i krasne fotke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako još nisam nabavila aparat za sladoled, a o miješanju svakih pola sata ni ne razmišljam, bilježim ovaj recept u nadi da ću ga raditi u novom aparatu. Domaći sladoledi su zakon, a ove tvoje slikice toliko privlače da nemam riječi (daj liz!).

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan recept za domaći sladoled, ja ga često volim ljeti napraviti a nekada i zimi dobro dođe. Tvoji sladoledi izvrsno izgledaju, baš bogati i kremasti, jako lijepo.
    I jako mi je lijepo i slatko kako ih je malena prezentirala. Noktići su odlični, isti lak sam morala i mojoj nećakinji kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala svima, Snježana, Melrose, Snježi, obje Tamare, Jubistacha, Mararia, Zondra, Κάθαρσις, Branka...

    OdgovoriIzbriši
  12. Cim sam videla fotke pomislila sam NJammmm.....proslo je neko vreme dok sam stigla da procitam i prokometarisem. Divan sladoled i fotkice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako mi je ovaj post promakao. Kakve sjajne fotke! Ne znam kako se sladoled pravio u eri pre slatke pavlake ali ona je nezamenljiva. Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Napokon sam ove godine otkrila kako da napravim zaista odličan i kremast domaći sladoled... :) Pravo otkrovenje! Ovaj tvoj je baš takav! Predivan... :) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  15. Domaći sladoled- ma predivno! Prekrasno prezentirano, fotke su sjajne!

    OdgovoriIzbriši
  16. Pre pre predobro! Od recepta za sladoled, preko savršenih fotki do cool laka za noktiće :) :)
    Pospremljeno :D

    OdgovoriIzbriši
  17. predivne slike i vjerojatno vrlo ukusan sladoled.

    Mare

    OdgovoriIzbriši