ponedjeljak, 28. veljače 2011.

Dobar jutarnji kruh




...........Dobar jutarnji kruh  je ustvari odličan  kruh, napravljen  uglavnom od sjemenki poput lana i suncokreta, s bademima  i jajima ( pa ga možemo prozvati i kolačem ), bez brašna i bez imalo kvasca, a kao tema ovomjesečne igre za food blogere Kuvarijacije i po receptu s bloga istine i laži o hrani koji piše Anita.
...........Kao što sam već navela kruh je u stvari odličan i  imam jako dobre dojmove o njemu, a  posebno me dojmio u kombinaciji s nekim slatkim namazima, poput ovog na fotografijama ili uz Nutellu, s maslacem ili medom ,  uz čaj ili mlijeko, svejedno, ili čak samostalan kao grickalica. I doista, kad ga jednom krenete grickati, privlačit će vas za još, svejedno u bilo koje doba dana....





Potrebno :

100 g maslaca (ili 50 g maslaca i 50 g kokosovog ulja)
0,5 jušne žlice praška od psyllium sjemenki (ili 2-3 žlice zobenih posija/ mekinja)
1 dl vode
1, 5 dl (100 g) lanenih sjemenki
2 dl (120 g) suncokretovih sjemenki
1,5 dl (55 g) kokosovog brašna
125 g badema, grubo nasjeckanih
4 jaja
1 čajna žličica (ravna) morske soli
malo cimeta

 




Postupak :

1 . Zagrijte pećnicu na 170C. Maslac neka je sobne temperature. Psyllium prašak (ili zobene posije) pomiješajte s vodom i ostavite da nabubre oko 5 minuta. Usitnite u mikseru ili mlinu bademe, lanene i suncokretove sjemenke. pomiješajte sve sastojke mikserom te dodajte još jednu šaku suncokretovih sjemenki. Izlijte tijesto na pleh obložen papirom za pečenje. Vlažnim dlanovima oblikujte okrugli kruh (7-8 cm visok i 20 - 25 cm u dijametru)
2 . Stavite kruh da se peče 45 minuta na 170 C. Ohlađen kruh možete narezati i zamrznuti ili ga možete u komadu čuvati u hladnjaku 7-8 dana.




Broj komentara: 27:

  1. odlično si ga napravila, ja nisam stigla, ali meni je ovo više grickalica, po ničem me ne podsjeća na kruh, no svejedno odlično

    OdgovoriIzbriši
  2. Kruh odlično izgleda u ovoj tvojoj izvedbi i stvarno mi se čini jako ukusan! nisam stigla sudjelovati u ovom krugu, ali zato uživam u vašim kreacijama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ste sve bile vredne. Hleb je bomba energetska, ali u pozitivnom smislu, i kamo sreće da svi jedemo ovakve stvari svaki dan, ali tanku parčad, da ne preteramo. Bolje pogrickati bademe i semenke za užinu nego jesti sve što nam nude po prodavnicama. Ljudi beže od semenki jer misle da su kalorične, a one imaju ono što nam treba. Iz jedne semenke život nastaje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da zaista divan i u tvojoj izvedbi iako mi se okusim baš i ne sviđa,iskreno više sam očekivala jer inače volim jako ovakve stvari.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovako bih svako jutro rado dočekala, pogotovo uz taj tvoj primamljivi džem(može recept;)?)!
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne bi u mene ni prenočio a kamo li da ga stavim u zamrzivač. Fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično izgleda i fascinantan mi je jer u njemu nema brašna! Mora da je jako zdrav! :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas ste bile vredne danas!Nado predivno izgleda,svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni se dopao,nisam bas pala u nesvest..:(Odlično si ga napravila.Deluje svež!

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvrsno izgleda u tvojoj izvedbi, baš si ga lijepo napravila i poslužila. I meni je odgovarao u kombinaciji sa maslacem i marmeladom. I slažem se, više je grickalica nego pravi kruh ali je jako dobar i interesantan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uvek sve tako lepo postavis, sve je skladno i proporcionalno, harmonicno :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasan ti je i izgleda da ti se uopće ne mrvi, to si radila sa psylliumom?

    OdgovoriIzbriši
  13. Kruh je odličan, znam, ali fotke su ti MRAK!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala svima...
    LadyA - ovaj džem sa slike nisam radila ja, pa Vam ne mogu niti dati recept, ali evo brzo će i sezona jagoda pa Vam mogu predložiti:

    http://coolrecepti.blogspot.com/2010/06/dzem-od-jagoda.html

    Knjški Moljac - hvala Vam ali moram priznati da i mene obuzima svojevrsna kreativna kriza, pa mi se to sve skupa sve manje i manje da raditi...:(...

    Dunja - radila sam sa zobi, odnosno posijama, i to još na samom početku kad je zadan za temu, malo mi se je mrvio, ne previše, ali onda to dotjerivanje svega skupa i namještanje pri fotkanju i tu se te mrvice uopće ne vide..
    Hvala svima još jednom..

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan, moram probati! A tvoje fotke me svaki put ostave bez daha, pa ni ovaj nije drugacije. Vidi se da mnogo vremena i truda ulazes u svako pripremljeno jelo, pa onda sledi fotkanje, kucanje posta i sve ostalo i mogu misliti koliko to nekada zamori, ali ne odustaj... Mnogi od nas istinski uzivaju u tvojim kreacijama :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Savršen je, osjećam naprosto miris i okus!

    OdgovoriIzbriši
  17. Besides the beautiful pictures, I am admiring how delicious and nutritious this loaf is, thanks for sharing :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. pre dobro, još ima i kokos i bademe savršeno! super super recept ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. sve ok samo da je bez jaja. ne volim ih stavljati nigdje, a kamoli u kruh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ola.
      Jeli si radio brez jaja? Ja sam imao u planu da ču ga izpeči, ali ču dati samo 2 jaji i 2 žlici lanenog semena, kao substitut namesto dvije jaja...

      Izbriši
  20. LOVELY!!! MMMMMMM, baš kao moj bananin kruh sa roasted sezamom.
    Jedno pitanje.
    Možem da radim ovo iz punozrnate moke a ostale sestavine ostaju takve kakvo so napisane?

    Hvala ti puno!

    OdgovoriIzbriši