utorak, 17. travnja 2012.

Punjene integralne okruglice







................Za one koji više pažnje posvećuju svom zdravlju i vrsti brašna koju koriste ,  evo jedna inačica dobrih nam starih, tradicionalnih i poznatih "knedlica". Ovaj put napravila sam ih sa integralnim pšeničnim, tamnim brašnom i punjenjem, marmeladom od brusnica i jabuke, a za kraj , kao završna nota svemu, posula sam ih aromatičnom smjesom od šećera, cimeta i naribanih medenjaka.............








Potrebno :
za 12-tak okruglica


400 g posnog svježeg sira
2 jaja
malo soli
180 - 200 g integralnog brašna
na vrhu žličice praška za pecivo
100 g marmelade od brusnice i jabuke
(po želji)


Za posipanje :


150 g maslaca
50 g šećera u prahu
malo cimeta
100 g naribanih medenjaka






Postupak :


1 . Sir izmiksajte s malo soli i jajima. U zasebnoj posudi izmješajte brašno s praškom za pecivo, pa ga prosijte u zdjelu sa sirom i jajima. Tijesto dobro zamijesite, pa ga ostavite da odstoji 30-tak minuta u hladnjaku.
2 . Odstajalo tijesto premjestite na pobrašnjen stolnjak ili  radnu površinu. Ponovno ga dobro izmjesite i uz pomoć valjka raztanjite tijesto na debljinu 5-7 mm. Nožem okomitim i vodoravnim rezanjem izrežite 12- 14  pravokutnih jednakih komadića tijesta. Na sredinu svakog pravokutnika stavite po malo marmelade (ili nekog drugog punjenja, po želji) . Spojite krajeve i rukama uz po potrebi još malo brašna napravite okruglice. 
3 . Okruglice kuhajte u kipućoj, malo posoljenoj vodi sve dok one ne isplivaju na površinu, 7-8 minuta. Šupljikavom žlicom izvadite ih na tanjur. U tavi zagrijte maslac te na laganoj vatri popržite okruglice. 
4 . U zdjelici pomiješajte šećer sa cimetom i naribanim medenjacima. Popržene okruglice izvadite na tanjur za serviranje i pospite pripremljenom smjesom za posipavanje.






Broj komentara: 26:

  1. odlične, jako jako mi se sviđaju ove kuglice! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopada mi se ova tvoja integralna verzija. Ja ih pripremam sa krompirom, ali cu morati da isprobam i ovako sa sirom. Topli pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tijesto sa sirom, njam njam njam :)))
    Jako su lijepe, knedle inače obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Famozno, jako mi se sviđa!

    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se tijesto sa sirom i fotke su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgledaju odlicno u integralnoj verziji, marmelada ima posebno lepu boju, a svidjaju mi se i mrvice od medenjaka.:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Radim te knedle sa sirom, ali mi nije nikad palo napamet da upotrebim integralno brašno, odlična ideja jer mi uvijek svježi sir ide uz grubo tijesto. Krasno ti izgledaju, a oni naribani medenjaci, super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican recept sa integralnim brasnom; Divno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgleda bas ukusno i primamljivo! Jako mi se sviđa..

    OdgovoriIzbriši
  10. i ja pravim i jako volim te knedle s tijestom od sira ali nisam ih nikada radila s integralnim brašnom, jako dobra ideja. izgledaju sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Nada jako mi se sviđa ova zdravija varijanta knedli. Odlično iskombinirano i odlično si ih napravila, mislim da ću se vrlo skoro upustiti u isprobavanje ! Izgledaju jako lijepo i ukusno !

    OdgovoriIzbriši
  12. super inačica, inače obožavam knedle i rado bih probala ovakve

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je zbilja nešto drukčije i svakako za isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako mi se svidja ova varijanta i probacu jednom tako uraditi...

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako volim ovakvu hranu. I sama radim neke "zdrave" kolače. Volim koristiti integralno, raženo, hajdino pa čak i pirovo brašno. Meni su super okusa i kolači od njih su mi ok.

    OdgovoriIzbriši
  16. Super mi je dodatak medenjaka za posipanje! Odlična ideja :)
    Jako volim knedle - iako, nikad ih nisam jela sa pekmezom. Stavljamo ili marelice ili šljive unutra..ali ove izgledaju taaaako fino. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hallo! I like your blog very much, the recipes are so cute!
    By
    Angela

    OdgovoriIzbriši
  18. Baš su lepe, ja obožavam knedle okruglice i slane i slatke!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo mora da je mnogo dobro. Pravim koliko sutra.

    OdgovoriIzbriši
  20. Jako jednostavno i fino, a izvrsno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Volim kuglice, sjete me na vreme kad sam bila mala :). Sviđaju mi se puno, jako mi je fino što su iz integralnog brašna :)!

    OdgovoriIzbriši
  22. Baš bi ovo rado probala, super izgleda.

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. hajde, budi se...svi čekamo recept za tortu sa Jagodama..Nadiceeeee...)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo mora da je odlično! pravim ih s običnim brašnom, s integralnim moram obavezno isprobati .)

    OdgovoriIzbriši