subota, 15. siječnja 2011.

Kotleti lososa s roštilja



............Volite ribu?, i ja, obožavam!....evo jednog brzog, a jednostavnog načina kako pripremiti odreske lososa, na jednostavan, mediteranski način.....
............Losos smo navikli gledati u raznim verzijama, a najčešće onu dimljenu, koju bi ja stavila u razne snack varijante poput kanapea ili bruschetta, ili čak ako imate sasvim friške odreske kao što su ovi moji, sirove u sushi varijantama. Ovdje se radi o svježim kotletima za koje će vam trebati  nekoliko jednostavnih sastojaka i u nekoliko trenutaka imat ćete izuzetno profinjen, zdrav i ukusan obrok.....




Potrebno :

4 kotleta lososa
(od oko 120 g)
5-6 žlica djevičanskog maslinova ulja
1 žličica suhe mediteranske mješavine
korica i sok jedne limete
sol, papar
100 g male zelene salate poput matovilca,
potočarke ili blitve...




Kako pripremiti :

1 . Losos operite i posušite kuhinjskim papirom. Pomiješajte maslinovo ulje sa sušenim mediteranskim začinima, koricom i sokom limete te paprom i soli. Svaki odrezak premažite marinadom.
2 . Losos pecite na roštilju ili na grill tavi, sa svake strane po pet minuta, pritom ga povremeno premazujte pripremljenom marinadom. na kraju pečenja po potrebi još posolite.
3 . Operite salatu po želji, ili matovilac, kao u ovom slučaju, protresite i ocijedite. Pomiješajte ulje sa solju i sokom limete. Salatu prelijte pripremljenim dresingom pa nju položite pečeni losos. Poslužite uz topla peciva ili s baguetteom.




22 komentara:

  1. Obozavam losos na zaru, kojega se do boli najedem svake godine kad provedem mjesec dana u USA. Ovdje, rijetko. Primmaljive su slike, bravo Nado!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Nado, pa kakva je ovo medena salata. Nisam je nikada idela. Losos sam jela ovakav, ali eto zalepila sam se za salaticu. Prelepi krevetić za ribu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakva divna boja!
    Obozavam lososa i sigurno cu probati na ovaj nacin.

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim losos u svakoj varijanti!

    Na mojem blogu čeka te lijepa nagrada. Dođi i preuzmi je!

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam, mogla bih živjeti na ribi
    super recept

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je parce ribe koje zamisljam u onim danima kad bih samo ribu jela a nema je :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je extra,mogla bih spremiti ove nedelje ...

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja ga jako volim. I to ga bas volim sa par osnovnih sastojaka. Tada mi je najbolji.

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo izgleda savršeno, divan ručak, baš sam neki dan gledala losos u ribarnici, al' sam se ipak odlučila za orade, bile su dosta povoljno. Ali losos po ovom receptu ćemo jednom napraviti, možda ubrzo. :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Nema ništa bolje, masnjikava riba na grilu. Predivno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas voliom lososa, predivne fotke i recept!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam ove odreske od lososa i njih dosta često jedemo. Obavezno ću ga isprobati i ovako pripremljenoga. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, jos kad bi ti meni ovo i pripremila, pa ja bih se razbila od klope. A, ovako sa ceznjom cu gledati u tvoje prelepe fotke i zudeti za ukusom i mirisom koji losos siriiiii:)))) Dodji, kad stignes, imam nesto za tebe:)

    OdgovoriIzbriši
  14. The photo says it all..... delish and tasty! A great pick for any festive cuisine :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. nisam probala lososa sa žara. nisam baš ljubitelj dimljenog.. ali sa žara.. ma mora da je dobro. još sa rikulom :))

    OdgovoriIzbriši
  16. ovo su jedne od najljepših slika koje sam vidjela u životu. što bi dala za jednu porciju .... :vmrla

    OdgovoriIzbriši
  17. Baš sam tražila takav recept, na slikama izgleda primamljivo

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan recept, drago mi je da sam naišla na ovaj blog, totalno sam zaboravila na ribu u zadnje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši