nedjelja, 4. studenoga 2012.

Slatki šampinjoni









..................Ovi šarmantni prhki i aromatični keksići  s okusom vanilije i nalik na svima nam poznate male gljive privukli su me na prvi pogled.. Odlična su ideja za nešto brzo, a slatko,  jer su meni bili gotovi u svega sat vremena......Recept je preuzet  sa uvijek maštovitog  (i punog krasnih fotografija) bloga  Tortelina, iako pravi, izvorni recept dolazi  ovdje......







































Potrebno :

1 šalica = 2,5 dcl
-

230 g maslaca, sobne temperature
1 šalica šećera u prahu
2 jaja
1 žličica arome vanilije
3 šalice brašna 
( pola oštro, pola glatko)
1 šalica gustina
1 prašak za pecivo

1 žlica kakaa
flašica uskog grla


























































Postupak :


1 . Pećnicu uključiti da se zagrije na 190 C. Veliki lim za pečenje obložite papirom za pečenje.
2 . Maslac pjenasto izradite sa šećerom u prahu. Dodajte jaja, kratko izmiksajte pa dodajte aromu vanilije.
Isključite mikser, pa dodajte, umiješajte suhe sastojke, brašno s praškom za pecivo i gustinom. Rukama umijesite glatko tijesto, ako se lijepi dodajte još malo brašna ili gustina.
3 . Rukom uzimajte, trgajte male komadiće tijesta koje potom rukama oblikujte u kuglice veličine oraha i slažite u pripremljen lim. Kuglice trebaju biti malo razmknute, ne previše jer tokom pečenja neće previše narasti. 
4 . Za označavanje "peteljki" pripremite dvije manje posudice ili tanjurića. U jedan stavite malo vode, a u drugi kakao. Grlo flašice ( najbolje ona od arome) prvo umočite u vodu, a zatim u kakao i nakon toga utisnite krug na kuglici. Nastavite umakanje flašice u vodu i kakao dok sve kuglice ne budu "označene". 
Šampinjone pecite u zagrijanoj pećnici oko 10-tak minuta . Keksiće ostavite u limu da se ohlade, pa poslužite.







Broj komentara: 12:

  1. Jako volim ovakve keksiće iako se pomalo grozim raditi ih: kada počneš, nikada kraja. Divno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako slatki keksići, baš prigodni uz sezonu gljiva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako fenomenalna ideja :-) Sjajno Nado :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidjela sam ih kod Torteline, baš su slatki.

    OdgovoriIzbriši
  5. lani sam za Božić radila ove kolačice i jako su mi se svidjeli,
    jako efektno izgledaju uz vrlo malo truda

    OdgovoriIzbriši
  6. Već duže vreme planiram da ih pravim,ali nikako da dođu na red.Tvoji izgledaju kao pravi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovi keksići su i mene skroz privukli, a ti si ih odlično napravila, jako su lijepi !

    OdgovoriIzbriši
  8. Videla sam cim si ih pustila, divni su ti :))) Receptic je odlican i, kao sto ti i Lana kazete, uz sasvim malo truda i vremena dobijes simpaticne, ukusne keksice...
    Drago mi je sto se siri dalje i steta sto autorka ovih keksica nije vise aktivna, imala je fantasticne ideje... probaj i one njene snezne grudvice, tope se u ustima :)

    Saljem ti veliki pozdrav iz kisnog Stavangera

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivne slike....ja se toliko zanesem gledajuci u njih pa cesto odem bez komentara :)

    OdgovoriIzbriši
  10. vidjela sam ovaj recept kod Mihaele i moram priznati da sam si ga i ja pribilježila
    tebi je odlično ispalo, potpuno su ko prave gljive, a slike kao i uvijek fantastične

    OdgovoriIzbriši
  11. Da li se mogu pripremiti nedelju dana unapred? Hvala! Izgledaju fantasticno!

    OdgovoriIzbriši