utorak, 22. veljače 2011.

Kremasta torta od svježeg sira




...........Ova kremasta torta od svježeg sira samo je jedna od varijacija na temu cheesecake. U Americi navodno svaki grad ima neku svoju varijaciju ove izuzetno popularne slastice, a  razlikuju se visinom, veličinom, ponekim sastojkom  ili vrstom sira koja se koristi. Ova moja varijacija  izuzetno je kremasta i  lagana, a upotpunjena je ukusnim i prozračnim biskvitom na bazi kakaa . Ukrasite ju čokoladnim čipsom i šećerom u prahu !









Potrebno :

za biskvit
130 g omekšalog maslaca
280 g šećera
2 jaja
istrugane sjemenke 1/2 štapića vanilije
2 žlice kakaa za kolače
malo soli
250 g brašna
1 žlica škrobnog brašna (Gustina)
2 žličice praška za pecivo
250 ml mlaćenice


za kremu :
800 g punomasnog svježeg sira
300 g maslaca
200 g šećera
istrugane sjemenke preostale
polovice štapća vanilije

za dekoraciju:
čokoladni čips
šećer u prahu









Postupak :

1 . Pećnicu zagrijte na 180 C. Pjenasto izradite maslac sa šećerom, umiksajte jedno po jedno jaje pa dodajte istrugane sjemenke vanilije i pola žličice soli. Posebno pomiješajte suhe sastojke, brašno, kakao za kolače, Gustin i prašak za pecivo, pa ih naizmjence sa mlaćenicom umiješajte u smjesu.
2 . Biskvitnu smjesu podijelite u dva namašćena i pobrašnjena kalupa za tortu promjera 25 cm. Smjesu izravnajte i pecite oko 25 minuta u zagrijanoj pećnici ( biskvit provjerite čačkalicom ). Pečene listove biskvita izvadite iz kalupa i ohladite na rešetci za kolače.
3 . Svježi sir za kremu kremasto izmiksajte s maslacem, šećerom i sjemenkama preostalog pola štapića vanilije. Hladne biskvite vodoravno prerežite rezačem za tortu, da dobijete četiri lista. Na tanjur ili tacnu po vašoj želji stavite prvi list biskvita, pa oko njega stavite opran obruč kalupa za tortu. Premažite ga petinom kreme, kao i ostale listove koje posložite jedan na drugi. Na kraju uklonite obruč kalupa i premažite tortu ostatkom kreme. Tortu ostavite u hladnjaku najmanje četiri sata, da se stisne. Dekorirajte je čokoladnim čipsom i šećerom u prahu.



Broj komentara: 27:

  1. Izgleda fantastično, sve pohvale!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Božanstveno izgleda!! SVAKA ČAST NADO!! Ja obično smanjim količinu šećera u "američke" recepte jer su mi preslatki ali opet sve zavisi od recepta. SLIKE SU TI FANTASTIČNE!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ne volim slastice sa sirom, tj. ne volim sir u slatkim varijantama, ali mi preljepo izgledaju ovakve torte i jako mi je žao što ih nemam kome napraviti...
    posebno mi se kod tebe dopada ova dekoracija, hvala na ideji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna kombinacija čokoladnog biskvita i kreme od sira.

    torta izgleda tako elegantno..

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo izgleda!
    Svidja mi se ovaj cokoladni cips kao ukras za torte ali nisam ga vidjala ovde kod nas. Cak sam kontala da probam sama da ga pravim od tuile paste... mozda cak i hocu, stvarno mi je prelepa dekoracija :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nenadmašna si :)), ovo mi se jako jako sviđa, kombinacija čoko biskvita sa ovom divnom kremom, svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. predivno napravljeno. Odlična torta!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaki novi recept sa sirom dobro dođe :) Odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaista lijepa a pogotovo s sirom ,obožavam torte ,kolače s sirom.

    OdgovoriIzbriši
  10. A joj, prvo što sam pomislila je kako si izlivala čokoladu na nekim okruglim listovima biljaka, a ono čips. Nisam videla da ove ima čokoladnog čipsa. Čudna kombinacija, a sigurno nije slana.
    Volim ove Američke creem cheese filove. Skoro sam radila jedan i godinama već rihtam recept za njega shodno našim sirevima, pa mi se pokazalo da slobodno Philadelphia može da se muti sa prah šećerom, pa da se razredi sa malo svežeg sira. Ja dodam i limunovog soka i malo soka pomorandže, kao i vanil esenciju. Sve u svemu, mi nismo navikli na premaze od sira, a fenomenalni su i kada se nekom da da proba, ljudi nikada ne bi pogodili šta jedu i da je u pitanju sir, a svi bi imali rezerve prema kremu. Odlična torta Nado, ovako snežno bela, a dekoracija ti je za 10!

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi je zanimljiva i ova tvoja verzija ove torte. Izgleda čarobno a najviše mi se sviđa što nema želatine, nikako se na nju naučiti:)
    Slike su za poluditi, hoću reći za polizati:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Nado, kod tebe uvek neke fine tortice!
    Ova zvuci bas lagano i sigurno je mnogo ukusna.

    OdgovoriIzbriši
  13. evo da ti se vratim na post i kažem ti da na mom blogu imaš nagradicu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam ljubitelj poslastica sa sirevima, ali od mene veliki plus za trud i izgled koji krasi ovu torticu. Odlično izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fino, fino....Obozavam kreme sa sirom ali sigurno bih smanjila kolicinu maslaca,sto bi mogla biti i greska, ali to bi bilo jace od mene :)
    Taj cips mi je bas zanimljiv.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovo je fantazija,predivno,predivno...da mi je jedno parče!

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasno mi je ovo! A posebno mi se sviđa dekoracija! Obožavam sir u svim varijantama i već se vidim kako ovo isprobavam!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovo je zaista odlično. Torta izgleda savršeno, kontrast bijele i tamne, čips na vrhu...ah A gdje mogu nabaviti ovaj čips?

    OdgovoriIzbriši
  19. Nado torta je zbilja divna, a posebno me oduševio ovaj dodatak čokoladnog čispsa. On mi je posebno otkriće i totalno me oduševio. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    OdgovoriIzbriši
  21. Bas ovakve torte volim! Izgleda tako fino vazdusasto, mekano, kremasto! Avaj, zasto mi neko ne napravi istu i ne donese na kucnu adresu! :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Hello,

    I would like to highlight that someone is using your photos at address below : http://larisacuisine.blogspot.com/2011/12/tort-cu-crema-de-portocale.html

    OdgovoriIzbriši
  23. TAKO DIVNO VAZDUŠASTO IZGLEDA SVE POHVALE, PROBAĆU OVU LJEPOTU PA JAVITI KAKVI SU DOJMOVI.

    OdgovoriIzbriši
  24. Torta izgleda fenomenalno. Ide jako puno maslaca i šećera i to me odbija. Može li se koristiti neka zdravija masnoća, npr. kokosovo ulje?

    OdgovoriIzbriši