nedjelja, 22. siječnja 2012.

Dunavski valovi (Danube waves cake, Donauwellen)




..............Još jedan od dobro nam poznatih njemačkih (bavarskih) kolača čija "dobitna kombinacija" su čokolada i višnje, koje "upadaju" u lagani, ukusni biskvit, baš poput valova na istoimenoj rijeci ...
..............Recept i post šaljem Tamari, domaćici ovomjesečne igre "Ajme koliko nas je", a koja nam je ovaj put za temu zadala višnje...





Potrebno 
za biskvit :


6 jaja
250g šećera
300g brašna
250g maslaca
1 vanilin šećer
3 pune žlice kakaa za kolače
1 dcl mlijeka
malo cimeta
1/2 kg odkoštenih višanja 
(može iz kompota)


Krema :


1 l mlijeka
1 maxi puding od vanilije iz vrećice
1 vanilin šećer
3-4 žlice šećera
200g maslaca


Glazura :


100 g mliječne čokolade
100 g čokolade za kuhanje
100 g maslaca
3-4 žlice mlijeka




Postupak :


1 . Pećnicu zagrijte na 180 C. U međuvremenu operite i odkoštite svježe ili procijedite višnje iz kompota. U zdjeli pjenasto izradite maslac sa šećerom i vanilin šećerom, umiksajte jedno po jedno jaje, mlijeko i na kraju dodajte prosijano brašno pomiješano s praškom za pecivo. Polovicu tijesta izlijte u dublji, namašten i brašnom posut lim. U drugu polovicu umiješajte kakao, dobro izmješajte i razmašite po svijetlom tijestu. Na tamno tijesto rasporedite višnje. Kolač stavite u zagrijanu pećnicu i pecite oko 20-tak minuta, provjerite čačkalicom. Ispečen biskvit izvadite i ostavite da se ohladi.
2 . Od mlijeka, praška za puding i šećera skuhajte puding za kremu. Kuhan puding dobro izmješajte, malo prohladite i prekrijte prozirnom folijom te pustite da se potpuno ohladi. Zatim kremasto izradite preostali maslac i unjega umiksajte žlicu po žlicu pudinga. Pazite da je puding iste temperature (sobne) kao i maslac. Ohlađen biskvit  ravnomjerno premažite kremom i ostavite dva sata u hladnjaku. 
3 . Obje čokolade grubo natrgajte, te ih skupa s maslacem i mlijekom otopite u posudi iznad pare. Glazuru premažite po kolaču i po želji vilicom išarajte valove. Ostavite da se čokolada stisne.




21 komentar:

  1. Kako bi bilo lijepo da mi neko ovo napravi!
    Auu...
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ljubitelj višanja, pa dunavske valove radim s trešnjama. Fotke su prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dunavske valove sam videla na blogovima skoro i svako izvođenje se po malo razlikuje. Mene oduševljavaju ovi talasi od kakaa na glazuri. kako si se samo setila. Tako jednostavna dekoracija a tako se lepo slaže.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno, ma izgleda fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim ovaj kolač, odlično izgleda

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni su a sličice:), isto tako naravno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastične fotografije, sve pohvale a valovi su ti prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko puta sam ih skoro išla raditi pa nikako...baš mi je drago što si ovo izabrala kao ulaznicu. Fenomenalno! Hvala ti na sudjelovanju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasni su. Nisam ih dugo radila a znala sam se daviti u njima.

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivan kolac o kom vec godinama slusam, a nikako da ga isprobam... Moracu vec jednom! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav, dear... nije te dugo bilo, nadam se da si malo odmorila i pravila nesto fino, ove kolacice jos odavno zelim da isprobam, ali nikako da stignu na red, odlican izbor za nas "vocni" krug ovog meseca!:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala svima!
    Mignonne , dear..:))....
    .. da, malo sam se zasitila svega, i fotkanja i smišljanja i pisanja i svega, a i vremena uz dvoje klinaca(jedno školarac) i posao i sve druge obaveze, nema puno..ali vidiš da sam tu i tamo ipak tu, ne mogu ja ipak bez vas!..;)..

    OdgovoriIzbriši
  13. Moja vrsta kolača... Nado, najvažnije je TU I TAMO..!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kolač je prva liga. Potpuno te razumem da su ti deca i posao primarni. Sećam se da je jedna blogerka napisala kako kada nesto skuva,ispeče ili napravi deca stoje i gledaju "gladnim očima" u to dok ona fotografiše, što meni je recimo žalosno, u tom svetu bloganja vazno je zadrzati meru, pa na ustrb recepata. I ja nikako da objavim nesto, toliko se nakucam na poslu, imam i skolarca kao i ti pa mi je prosto mrsko da i ovde kuckam. veliki kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno Verice, apsolutno! Ja ovo sve skupa vidim kao nešto što jaako volim i u čemu treba uživati opušteno, pa se tako i ponašam prema tome i nikoga za ništa ne zakidam...Ako nešto stignem poslikati super, ako ne ne stignem..opet o.k...ne opterećujem se više time...

      Izbriši
  15. odlično si napravila ovaj meni omiljeni kolač i prekrasno mi izgleda ! Kockice baš mame da ih se proba, a meni se posebno sviđa kakao dekoracija. Jako lijepo Nada i pozdrav ti šaljem !

    OdgovoriIzbriši
  16. jako volim ovaj kolač, već dugo ga nisam napravila, tvoje fotke odlične

    OdgovoriIzbriši
  17. Mene interesuje da li moze umesto maxi pudinga neki drugi proizvodjac? U mom gradu ga nema. Nameracila sam se da ga napravim za Bozic.

    OdgovoriIzbriši