utorak, 30. studenoga 2010.

Domaći Ferrero Rocher





.............doista savršene kuglice napravljene od čokolade i lješnjaka, koje se čak niti u nijansama ne razlikuju od njihovog pravog originala. Izuzetno brzo se naprave, izmješaju navedeni sastojci, a koji se onda oblikuju u kuglice i utapaju u čokoladu, te serviraju u dekorativnim košaricama, baš poput njihovih industrijskih originala..Kuglice su napravljene po receptu s bloga La casa de vainilla, odnosno sa bloga Almost Bourdain, a povodom ovomjesečne teme igre za food blogere Kuvarijacije...Savršene okusom, izgledom i brzinom izrade oduševile su me u svakom pogledu i ubilježavam se ponovno za brzo dolazeće blagane Božića i Nove Godine...







Potrebno :

100 g lješnjak (nougat) napolitanki
150 g lješnjaka
200 g Nutelle
150 g čokolade za kuhanje ili mliječne čokolade
4,5 žlice ulja







Postupak :

1 . pećnicu zagrijte na 180 C. Lješnjake rasporedite u lim, pa stavite u pećnicu na 8-10 minuta. Izvadite ih, prohladite, skinite im opnu, a zatim ih sitno nasjeckajte ili koristite već gotove blanširane lješnjake koje možete i u multipraktiku sitno nasjeckati.
2 . Napolitanke grubo izlomite, dodajte isjeckane lješnjake i Nutella namaz pa sve dobro izmješajte. žličicom uzimajte smjesu i rukama oblikujte male kuglice ( ako vam je smjesa premekana stavite ju na 15-30minuta u frižider prije oblikovanja). Složite kuglice na tacnu pa ih stavite u frižider na 45 minuta, da se dobro stisnu i rshlade.
3 . Čokoladu i ulje otopite ( ja sam otapala na pari), pa svaku rashlađenu kuglicu uvaljajte u otopljenoj čokoladi. Ostavite da se glazura na njima stisne, pa ih rasporedite u dekorativne košarice.







41 komentar:

  1. divno si ih napravila, očarana sam slikicama, pogotovo ovom ljubičastom podlogom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. They look wonderful!
    Thanks, Nada! Great idea!
    Sincerely, Diana

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno, romantično, svaka čast na stajlingu za fotke, i kuglice su predivne.. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ellerinize sağlık, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne slikice jako dobrog ferrera.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme meni, sličice su fantastične i ferrero:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalne! Predivno si ih fotkala a u okus ne sumnjam. Ja se ih već pospremila u folder s kolačima za Božić. Jedno pitanje, koju si čokoladu koristila, za kuhanje ili mliječnu?

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepe fotografije i aranzman....i kuglice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Nado, fotke su divne...mislim da je ovaj krug igrice bio pun pogodak!;))) preslatko izgledaju u ovoj neznoj kutijici i na ljubicastoj podlozi!;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. divne divne fotografije prekrasnog ferrera..

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna prezentacija!!! Kuglice izgledaju apsolutno fantasticno i drago mi je da su vam se dopale!!! I ja sam ih stavila na listu za praznike :)

    OdgovoriIzbriši
  12. mmmm, počela sam stenjat pred kompom. ovo će mi biti idući pothvat :)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Savrsene u tim ljubičastim tonovima...:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni je dovoljno da gledam;) Fotke su predivne, tako lepo upakovano, ma fantastično... Odličan recept.

    OdgovoriIzbriši
  15. Fino, fino, već sam najmanje kilu deblja samo od gledanja!

    OdgovoriIzbriši
  16. predivno izgledaju, slike su jako lijepe kao i same kuglice ! Pravi ferrero, jako ukusno i fino djeluju.

    OdgovoriIzbriši
  17. ova ljubičasta je savršena za ove kuglice :))) prekrasno su ti ispale :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovo izgleda jednostavno WOW! Odličan blog, recepti, fotke... svtarno svajke pohvale...

    OdgovoriIzbriši
  19. Jao, ma prekrasne su ti u ovoj kutijici.

    OdgovoriIzbriši
  20. Baš jutros gledam slike svih ovih čoko bombonica i razmišljam kako je to divno što čovek gledajući sve vas dobija inspiraciju kreativnosti. Ovako medene u kutijici su idealan poklon. Rukom napravljene, sa takvom originalnošću zapakovane, pa tako se vidi da sve urađeno sa puno pažnje i ljubavi. Sve ste inspirativne.

    OdgovoriIzbriši
  21. Nado uvijek me oduševiš svojim prezentacijama jela i fotografijama. Ove kuglice u tvojoj izvedbi izgledaju totalno chic i vjerujem da su zbilja bile jako ukusne. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Aaaa odlično!!
    Ovo je super ideja i za poklon,
    hehe domaći ferero..ne tako skup:)
    Hvala ti.
    PUSA!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Predivne slike,sve savrseno,svaka cast.
    Savrseno si ih uradila svaka cast.

    OdgovoriIzbriši
  24. Waau, hvala vam svima puno..nina, Di-ani, Nevena, Fuat, Ana, Dilajla, Snježo, Josipa, Maslinka, Tina V., Knjiški moljac,Lana, Andrea, Mihaela, bunch of girls, Vera, Nale, Κάθαρσις, željo, branka, Just cake, Travel girl, Dunja, Jelena, andrea, Lady A, MilaJeDraga, Buba..
    hvala Vam još jednom svima...
    Josipa - koristila sam mliječnu čokoladu, po meni puno bolje za ove kuglice od obične čokolade za kuhanje...hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  25. Bravo Nado, kuglice predobro izgledaju. A tek slike.... ma cista fantazija.

    OdgovoriIzbriši
  26. Puno hvala na ovom receptu koji ću 100% napraviti za svoj rođendan koji je odmah nakon Božića! Fotke su super, tjeraju mi slinu na usta!

    OdgovoriIzbriši
  27. e, da ne zaboravim, samo jedno pitanjce - mora li biti baš ona originalna nutella ili može i naša domaća, npr. linolada?

    OdgovoriIzbriši
  28. bjonda - hvala puno. Ja sam koristila originalnu Nutellu,a mislim da se slobodno može koristiti i naša Linolada, bez problema, samo onaj tamni dio Linolade i da to neće nikako loše utjecati na okus ovih kuglica, dapače!!

    OdgovoriIzbriši
  29. O, Boze moj....ovo moram napraviti! Moram jesti! Moram preporuciti citateljima svog bloga!!! Ovo je divno, Nadooooo!!!

    OdgovoriIzbriši
  30. Nježno, nježno, gotovo pastelno!
    Odlična prezentacija i savršene fotografije! :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Divno,ukusno,lepo,savrseno....:)

    OdgovoriIzbriši
  32. Nada,
    I made them!
    http://trydiani.blogspot.com/2010/12/ferrero-rocher.html
    They are magical, very quick and easy!
    Thanks so much for the wonderful idea and recipe
    happy holidays, Diana

    OdgovoriIzbriši
  33. Upravo se hladi smjesa, već mi se sada čini da će biti odlično za ekipu koja sutra dolazi.
    Hvala ti na odličnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Ho fatto i ferrero rocher...,.evviva sono fantastici, grazie, la ricetta è perfetta!!!!

    OdgovoriIzbriši
  35. Radila sam bezbroj puta i dobila pohvale. Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši