subota, 19. studenoga 2011.

Namaz od kestena



















































.O Obožavam ovaj šumski plod...U prošlotjednom časopisu Gloria IN naišla sam na zanimljiv recept za namaz od kestena, koji me inspirirao. I nebi to bila ja, da ga brzo nisam pretvorila u djelo.......














..................Danas se miris pečenih kestena širi mnogim europskim gradovima čim pristigne jesen. Najtraženija i najcijenjenija, plemenita vrsta kestena su svakako Maroni. Jednostavno ih možete ispeći i u svom domu, u specijalnoj tavi za kestene ili u pećnici. Prije pečenja ih samo morate jednom ili dvaput zarezati u križ. Za  raznorazne kreme, juhe ili namaze kuhajte ih najmanje 30-tak minuta u malo posoljenoj vodi........

























































Potrebno :

1 kg kestena
oko 250 g šećera
1 mahuna vanilije
malo soli
2 dcl vode
10 dkg kvalitetne tamne čokolade




Postupak :

1 . Kestene skuhajte u malo posoljenoj vodi. Ogulite ih, propasirajte u multipraktiku, a zatim ih izvažite. Koliko ima kestena toliko treba dodati šećera. ( Iz 1 kg kestena, nakon što sam ih ogulila, ja sam dobila oko 250 g čistog ploda). Dakle, pasiranom kestenu dodajte još 250 g šećera i sve još jednom dobro izmiksajte.
2 . Pire koji ste dobili, vodu i sjemenke vanilije stavite na laganu vatru i kuhajte uz miješanje. Kad se smjesa počne odvajati od posude, dodajte narezanu tamnu čokoladu. Miješajte i dalje, dok se smjesa posve ne poveže. Premjestite ju u prikladne staklenke i uživajte u savršenom doručku.








Broj komentara: 26:

  1. Ovo je odlicna ideja.I ja volim kesten..kad stigne;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tek sam na vašim blogovima obogatila svoje znanje da se kesten jede ne samo kuvan i pečen već da moće i da se kombinuje u raznim poslasticama. Boga mi moće i u slanim jelima. Ovo bi rado macnula, onako krišom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! I ja volim kesten, najviše pečen! Evo baš sad ga imam na štednjaku :). Hvala za recept.

    Pozdrav,
    C&T

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalno!!! Namaz koji bi mene definitivno odusevio! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Au, kako je ovo dobra poslastica/mazalica. Da li bi ovo moglo u "okrunjenoj" varijanti, tj. da kupim gotov kesten (onaj koji nema dodataka), pa da od njega brzinski napravim ovaj namaz?

    OdgovoriIzbriši
  6. Nedavno sam se oduševila marmeladom od kestena, a sada sam se oduševila ovim namazom od kestena. Ovo mora biti vrhunski ! Kesten i crna čokolada, namaz tako dobro izgleda ! Odlično Nada, super si napravila ovaj namaz i baš ga lijepo prezentirala !

    OdgovoriIzbriši
  7. Namaz je super. Nego, jako me iznenadila količina propasiranog kestena koju si dobila. Od 1 kg maruna dobijem otprilike 600 g propasiranog.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam već u dva navrata radila Neveninu marmeladu od kestena i baš sam si jučer mislila kako bi trebala napraviti još jednu rundu i u nju dodati čokoladu :D super recept!

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam sve od kestena pa tako i namaze i marmelade. Nažalost koliko god volim jesti kestene toliko ne podnosim njihovo čišćenje pa ove godine nisam ništa radila od njih.
    Ovaj tvoj namaz me toliko mami da čak razimišljam da se žrtvujem i napravim ga dok još ima kestena. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jao, predivno, volim kesten u slatkoj i slanoj verziji. Ovo je fantazija.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kad sam vidjela fotke, baš sam si pomislila kako suiste kao i fotke namaza kojeg sam vidjela u Gloriji IN :) Jako mi se svidio taj recept, zaista prekrasan namaz u tvojoj izvedbi!

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja obozavam kesten u svim varijantama. Nedavno sam videla kesten dzem i kupila sve da ga pripremim, ovaj tvoj namaz ce biti sledeci na listi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Anja - thanks, hugs! :)
    Džoli - hvala!
    Jelena - može, može, sve se može, samo malo mašte..Hvala ti!
    Cinnamon - hvala, kesteni su baš super!
    Branka - namaz je baš jako fin, jako se osjeti kesten i čokolada, probaj!
    Whats for - ne znam kako je ispala ta količina ali je ispala, a radila sam sa običnim šumskim kestenima, ne maronima..
    Hvala Monika - da, baš je ono, nutela bi bila lješnjaci+čokolada..a ovo bi bila varijanta s kestenima+čokolada..ja sam baš oduševljena, kesten se baš jako osjeti...
    Andrea - znam, i meni je muka guliti ih, ali ogulila sam bes problema, dosta brzo i sad imam super namaz. Probaj!
    Dunja - hvala!
    Tamara - ovo su fotke iz mog osobnog foto aparata, možda su ti slične staklenke u kojoj je namaz, ali fotke nikako nisu iste, baš nikako! Hvala ti na komentaru!
    Mihaela - hvala draga, probaj, nećeš požaliti jer je namaz baš super!

    OdgovoriIzbriši
  14. Izgleda tako fin i primamljiv.Odličan namaz i kao dodatak kolačima.

    OdgovoriIzbriši
  15. A delicius recipe. I like very much.
    Good day

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne volim kestene nažalost, ali divno izgleda!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ah, a da ti to proizvedeš u većoj količini i lijepo prodaješ? Savršeno, svaršena kombinacija:)

    OdgovoriIzbriši
  18. I ja sam vidjela recept u glori ali nias baš tako brza u realizacija kao ti. Super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo izgleda jako ukusnoooo, kao neka kesten Nutela... Ja se jako ljutim na sebe sto kesten ne koristim dovoljno tj. koristim retko u ishrani... valjda cu to promeniti jer ovo sto vidim kod tebe MNOGO mi se dopada. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  20. odlična kombinacija! ja sam već u dva navrata radila Neveninu marmeladu od kestena i oduševila me. u drugoj rundi sam ozbiljno razmišljala o tome da dodam otopljenu čokoladu, ali Darko me odgovorio od tog nauma. sad mi je možda čak i žao kad vidim ovaj tvoj namaz :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Prekrasno kao i svi vaši recepti, fotografije...!

    Lijep pozdrav i ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala svima..
    Zondra ;)..hvala, također!

    OdgovoriIzbriši
  23. moram priznati da ja kestene volim samo pečene, sve druge varijante su mi manje drage i rijekto ih spremam

    OdgovoriIzbriši
  24. Thanks for a nice recipe :). Although I don't like chestnuts with chocolate they taste much better. xx

    OdgovoriIzbriši
  25. Recept za namaz je sigurno odličan , dopada mi se !

    OdgovoriIzbriši