četvrtak, 22. rujna 2011.

Buhtle s domaćim džemom od šljiva i kockom čokolade





.....................Već dobro poznati slatki dizani kolač kojeg prisvajaju i Austrijanci i Poljaci, ali i Česi i Njemci kao njihov autohtoni.  Punjen je najčešće marmeladom, orasima, sirom ili makom  te posut s puno šećera u prahu. Ja sam ga ovaj put napunila domaćim džemom od šljiva kojem sam priložila po kockicu čokolade. S obzirom da naša foodblogerska igra "Ajme koliko nas je!" još uvijek traje, ja prilažem ove buhtle kao moje treće jelo sa temom šljive, a koju nam je za ovaj mjesec zadala Snježa s bloga Vrtaljica!










Potrebno :


za tjesto
1/2 kg brašna 
malo soli
1 kocka svježeg kvasca
130 g maslaca (sobne temp.)
1 jaje
2 dcl mlijeka
100 g šećera


za nadjevanje
džem od šljiva
čokolada




Postupak :



1 . Stavite brašno i sol u posudu pa u sredini napravite jamicu. Izmrvljeni kvasac izmješajte sa malo šećera i 100 ml mlijeka i pustite kratko na toplom da se digne pjenica. Dignut kvasac ulijte u udubinu od brašna, dodajte razmućeno jaje, šećer i maslac narezan na listiće, pa sve dobro umijesite u kompaktno tijesto. Tijesto prekrijte krpom i ostavite ga dok ne udvostruči obujam. Tad ga još jednom premjesite i ostavite da se diže još 30-tak minuta.
2 . Dignuto tijesto razvaljajte na debljinu 1cm, u pravokutnik , oštrim nožem ga izrežite okomito i vodoravno da dobijete 16 manjih pravokutnika . Za tim žlicom  u manjim hrpicama rasporedite marmeladu, a za tim i stavite po kockicu čokolade. Spojite buhtlama rubove tako da nadjev ne može ispasti i premažite s malo otopljenog maslaca ili ulja. Poslažite ih u četvrtasti kalup prethodno premazan maslacem sa spojem prema dolje, a potom ih ostavite da se dižu još 15-tak minuta. Za to vrijeme zagrijte pećnicu na 180 C.
3 . Pecite buhtle u zagrijanoj pećnici otprilike 40- tak minuta. Pečene buhtle malo ohladite , pospite šećerom u prahu i poslužite tople.





22 komentara:

  1. Od svih slika..meni nijednu ne prikazuje ali citajuci recept cini mi se vrlo ukus

    OdgovoriIzbriši
  2. jako volim buhtlice sa svakim nadjevom, ova tvoja kombinacija je odlična

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas su fine i jednostavno mame da se probaju ovako lepo posluzene, sa setom za caj koji se nazire u pozadini...kod mene se sve fotke dobro vide.;))

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasne su, divno je ovo čokoladno punjenje

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas se vidi da su mekane i fine!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ih najviše volim baš u ovoj kombinaciji.Divno!

    OdgovoriIzbriši
  7. so delicious and the pics are very beautiful, hughs Anja

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajna ideja da dodas kockicu cokolade! Mogu zamisliti kako su dobre... :)
    Prelepe fotografije...

    OdgovoriIzbriši
  9. To nam je mama često radila dok smo bili mali

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne su ti, oh kakva nostalgija, odrasla sam na buhtlama sa šljivama, samo nije bilo čokolade!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam tek sada vidjela da si pravila buhtle..jesam neka ,sve ste mi sada pojeli ,zadnja sam dosla i nema nista vise ,a tako ih volim :)!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav opet .. visitandote ovaj desert izgleda ukusno .. lijepa fotografija bsssMARIMI

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni ove tvoje buhtle toliko dobro izgledaju da mislim da bi ih mogla sada sve pojesti :). Odlično Nada, super recept, divno punjenje i odlične i prekrasne buhtlice !

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow! These are beautiful. I wish there was a recipe in English :)
    Your blog and photos are incredible.

    OdgovoriIzbriši
  15. koliko grama 1 kocka svježeg kvasca

    OdgovoriIzbriši
  16. I truly love your site.. Great colors & theme. Did you build this
    amazing site yourself? Please reply back as I'm attempting to create my own personal blog and would love to learn where you got this from or just what the theme is called. Thank you!

    my blog - garbage disposals

    OdgovoriIzbriši
  17. Have you ever considered creating an ebook or
    guest authoring on other blogs? I have a blog centered on the same ideas you discuss and would love to have
    you share some stories/information. I know my visitors would
    appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

    Review my blog hand pruners

    OdgovoriIzbriši