četvrtak, 7. svibnja 2009.

Hrskavi trokuti sa čokoladom






Potrebno:

1 teglica Nutelle ili sl.namaza
200g otopljenog maslaca
1 paket gotovog vučenog tijesta

Priprema:

1. Na radnu plohu ili čistu kuh.krpu položite list vučenog tijesta(preostalo tijesto držite pokriveno vlažnom krpom,kako se nebi isušilo).Premažite sa malo otopljenog maslaca ili margarina i prekrijte drugim listom tijesta.Škarama izrežite trake od vučenog tijesta širine oko 8 cm.
2. Na kraj jedne trake stavite po žličicu namaza ili kocku čokolade.Donji okrajak tijesta preklopite preko nadjeva i oblikujte trokut,a zatim nastavite preklapati traku od tijesta do kraja.Nadjenite i oblikujte i ostale trokute dok ne utrošite sve sastojke.
3. Trokute poslažite u protvan obložen papirom za pečenje i još svaki premažite otopljenim maslacem.Pecite dok ne postanu hrskavi i zlatnosmeđi,oko 10 minuta..Ukusni su još i kao topla varijanta ili hladni...

Ukusan slatki hrskavi zagrizak, vrlo jednostavan za napraviti i brzo gotov..Može se poslužiti u toploj ili hladnoj varijanti..nešto kao lisnato sa čokoladom...Za sve one koji se tope u čokoladi (kao ja;))...za partye ili iznenadne goste..odlično i za dječje rođendanske tulume (moji klinci to obožavaju)..

4 komentara:

  1. ovo je stvarno jednostavno i sigurna sam koliko je fino, a uostalom ima i drugih mogućnosti punjenja

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je baš super! imam doma jednog velikog čokoljubca i baš bi mogla jednom isprobati ovako nešto napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam tek sada otkrila da ti imas blog :)
    Prelistala sam ga trkaci i svidja mi se strasnoooo.
    Tvoje recepte sam vidjela na Coolinarici i prekrasni su mi, bas lijepi :)
    Pozdrav :)))

    OdgovoriIzbriši