srijeda, 8. prosinca 2010.

Brzzi pileći ražnjići


.......Toliko ukusni, mirisni, pikantni, zdravi, i što mi je bilo jako bitno- brzi, pileći ražnjići napravljeni su od bijelog pilećeg mesa, pilećih jetrica i  pancete. Autorica ovog recepta je Lana (mignnone) sa bloga La cuisine creative koji se trenutno iztražuje u sklopu food blogerske igre FBI rukavice.
.......Pileća jetrica su bogat izvor željeza, tako da sam i tu bila jako zadovoljna receptom, s obzirom da moja dječica nema šanse da jetricu pojedu kao samostalno jelo., omotana u finu pancetu, nestala su u trenu!
...................................................................................................................Hvala mignonne!




Potrebno :

400 g pilećeg filea
oko 200 g pileće jetrice
150 g pancete u tankim listovima
sol, papar



1 . Pileći file izrežite na kockice veličine 2x2 cm, posolite, a jetricu također narežite na kockice približno iste veličine, ali nju nemojte soliti. Svaki komadić mesa omotajte tanko izrezanim listovima pancete, isto učinite i s jetricom, pa izmjenično složite na štapiće za ražnjiće.
2 . Popecite na malo ulja u grill tavi ili na električnom roštilju i poslužite uz prilog od povrća ili sezonsku salatu.

Broj komentara: 15:

  1. Odlicno, Nado, izgleda preukusno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala i tebi, draga moja, na isprobanom recepticu i ovim krasnim fotkama, kod tebe to sve uvek izgleda vrhunski...a jos mi je draze sto se i malisanima dopalo!;))) Puno lepih pozdrava saljem....

    OdgovoriIzbriši
  3. I like very much your recipe. I believe that I will cook it. Regards.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantasticno izgledaju!!! I ja sam se namerila na ovaj recept ali ovde nije bas lako pronaci dzigericu pa sam odustala.
    Odlicne fotke!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista piletina zahteva slaninu u kombinaciji pošto je tako suvo meso i divno se slaže sa njom! Jednostavno jelo, a svi ga vole!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm, volim i cesto pravim :-)
    Prelijepe su ti slike.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni ovo izgleda neodoljivo, a fotografije su za 10-ku!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno i primamljivo, odlična promjena u ove zimske dane (kao da su s vanjskog grilla).

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepo Nado, Lanin odličan recept prezentiran na tvoj prepoznatljiv i lijep način daje neodoljivu kombinaciju.

    OdgovoriIzbriši
  10. fotke su predivne.. meni je jedini problem što ja stvarno nikako ali baš nikako ne mogu staviti jetrica u usta.. :(

    OdgovoriIzbriši
  11. divan Lanin recept i kod mene je na popisu, baš lijepo napravljeno s prekrasnim fotkama

    OdgovoriIzbriši
  12. Slika govori vise od hiljadu reci. Meni je dovoljno samo sto vidim i odmah bih gricnula. Bravo, Nado. Jako lepe fotkice, kao i uvek, naravno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako lepo izgledaju,ja taj recept nisam ni videla...:)Svidja mi se ta kombinacija sa dzigericom...

    OdgovoriIzbriši
  14. odličan izbor recepta , a izvedba i prezentacija kao i uvijek odlične !!
    Svaki put uživam u predstavljanju jela koje nam pripremiš i veselim se svakom novom postu !

    OdgovoriIzbriši