subota, 26. siječnja 2013.

Brutti Ma Buoni








































.












...............Brutti Ma Buoni ili u prijevodu ružni ali dobri..Ovi popularni talijanski prhki keksići s bazom od bjelanjaka i više su nego dobri. Osim što je izrada ovih keksića sasvim jednostavna, savršenog su okusa lješnjaka i čokolade....
Izvorni recept preuzela sam ovdje , iako se na internetu mogu pronaći razne varijante i varijacije evo i kako ih radi popularna Martha Stewart....

























































Potrebno :

120 g prženih lješnjaka
60 g fine tamne čokolade
2 bjelanjka ( od većih jaja ili tri bjelanjka od manjih jaja)
110 g šećera




Postupak :

1 . Pećnicu zagrijte na 180 C.  Pripremite dva pleha za pečenje obložena papirom za pečenje.
2 . Pržene lješnjake i čokoladu na grubo nasjeckajte u kuhinjskom blenderu. Bjelanjcima dodajte prstohvat soli i mikserom ih miješajte dok ne dobijete čvrst snijeg . Zatim miješajući dodavajte šećer dok ne dobijete finu ljepljivu teksturu. Na kraju ručno umiješajte nasjeckane lješnjake i čokoladu. 
3 . Čajnom žlicom smjesu slažite na masni papir. Pripremljenu smjesu za kekse stavite u pećnicu, pećnicu isključite i kekse ostavite nekoliko sati u pećnici, najbolje preko noći.















































21 komentar:

  1. Krasne fotke...slične kolačiće ja radim samo sa podlogom od oblatne. Jako su ukusni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ingrid, dajte recept da ih isprobamo, vjerujem Vam da su jako jako ukusni...

      Izbriši
  2. Jako interesantno, vrijedi probati. Fotkice krasne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dunja - ovo je toliko jednostavan keksić, a toliko ukusan, probajte...ja ću ga definitivno od sada često raditi, jer sam i više nego oduševljena...

      Izbriši
  3. Sjajni keksići uz kafu. Divota!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni okusi! Martha je kraljica kuhinje, a bome tvoji izgledaju fantastično ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja, ne znam, možda i ne izgledaju baš predivno, više nekako rustično, ali nije ni bitno jer su stvarno prefini..

      Izbriši
  5. nado, ubijaš me ovim svojim prekrasnim slikama i keksićima.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su ti fotke a i keksići zvuče savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Olja, probaj keksiće, stvarno sve preporuke, kao što sam već rekla prefini su..

      Izbriši
  7. Čula sam za te keksiće. Baš dobro ime imaju... :) Zvuče divno!
    Jako, jako lepe fotke... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su mi keksići na bazi bjelanjaka , za ove sam čula ali ih nisma pravila tako da bi sada bilo pravo vrijeme da zabilježim recept i isprobam ih. Lijepo si ih napravila i super prezentirala, a za okus vjerujem da je odličan !

    OdgovoriIzbriši
  9. mmm, znam da bi mi se svidjeli!
    krasne fotke :)

    OdgovoriIzbriši