petak, 14. svibnja 2010.

Havajski pureći odresci




.........Evo jedno prije svega egzotično, a slano jelo, koje uključuje i ovomjesečni sastojak ananas u popularnoj blogerskoj igri " Ajme koliko nas je", kojoj je ovaj mjesec domaćica Branka sa bloga Home-made by B. Relativno brzo se sprema, egzotično je, lagano , ukusno, s dodatkom šunke i sira, začinjeno svježom kaduljom .. "na havajski" ;)..poslužite ga uz salatu po vašem izboru..



Potrebno :
6 purećih odrezaka
6 ploški kuhane šunke
150 g Goude
1 manja konzerva ananasa u kolutovima
12 listića svježe kadulje.
curry u prahu
3 žlice maslaca
sol, papar

Postupak :
1 . Ananas ocijedite (sok sačuvajte). Kolutove narežite na četvrtine. Dio kadulje stavite na stranu, ostatak sitno nasjeckajte. Sir krupnije naribajte.
2 . Meso oplahnite, posušite kuhinjskim papirom, pa začinite solju, paprom i curryem. Maslac u većoj tavi zagrijte pa popržite odreske, sa svake strane po tri minute. Izvadite ih i stavite u namašćenu vatrostalnu zdjelu.
3 . Pećnicu zagrijte na 230 C. Na istoj masnoći od mesa popržite komade ananasa , pospite ih s malo currya. Ulijte sok od ananasa, pa ga kuhajte dok se malo ne reducira i zgusne. Tom umaku na kraju dodajte nasjeckanu kadulju.
4 . Na odreske poslažite prvo šunku, prelijte umakom, pospite s više sira, pa zapecite u zagrijanoj pećnici 10-15 minuta. Izvadite jelo iz pećnice, ukrasite listićima kadulje i poslužite uz salatu po želji.

Broj komentara: 10:

  1. Dakle, ovaj mjesec ću imati priliku čitati recepte za jela iz pakla: letjelice+ananas! Šalim se, jer ne treba nešto voljeti (u mojem slučaju podnašati) da se prepozna dobar recept, baš kao ovaj tvoj. Krasno izgleda i, za one koji vole ove sastojke, sigurno je više nego odličan. Vjerojatno ću ga spremati za svoje ukućane, oni vole i puretinu i ananas. Dobra ideja za malo posebno jelo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mora biti jako fino pogotovo u pećnici kada se prožmu svi okusi onako fino pečeni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nada,
    Looks very beautiful, delicious and tasty.
    Great photos - very great!
    Greetings, Diana

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim ove kombinacije,a super su i sličice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ljubitelj kombinacije voća i mesa u slanim jelima. Ali za ljubitelje i one koji se odvaže probati jelo svakako preporučujem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja ne volim kombinaciju voća u jelima ali ovo tako dobro izgleda ! Super su mi sličice i odrezak ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno mi sve izgleda i zvući....
    Jednom prilikom prije mnogo, mnogo godina sam bila pozvana na jedan ručak u neki zagrebački restoran i jeli smo nešto što se zvalo čini mi se Steak na zagrebački koji je bio serviran s voćem (sjećam se dobro ananas je bio i još nešto). Nikada u životu prije nisam jela a ni vidjela kombinaciju slanog i voća. Na nagovor svoga sada pokojnog rođaka V.T. i njegovoga prijatelja F.V. probala sam i ostala oduševljena. Bio je to posljednji put da sam bila s mojim Bracom (V.T.) koji je poslije nekoliko godina umro nakon jednog operativnog zahvata.
    I tako mene jedno jelo vrati puno godina unatrag i podsjeti na jednu izuzetnu osobu kakva je on bio! Ne zamjerite!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala svima na lijepim komentarima!
    Snježo,naravno da ti ne zamjeram, drago mi je da te moj recept podsjetio na jedan tebi drag događaj, ali mi je žao zbog tvog Brace,znam taj osjećaj..iskreno mi je žao..Nedavno sam i sama čitajući i gledajući slike na jednom od blogova osjetila isto..Puno te pozdravljam, čitamo se..

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si to iskombinirala! Odlične fotkice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlični odresci , super pripremljeni i jako dobro izgledaju ! Sviđa mi se kako su posluženi.
    I hvala ti na sudjelovanju u ovom krugu igrice !

    OdgovoriIzbriši